Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen.
Een reset van de tv box heeft niet geholpen.
Wat kan ik nog meer doen?
Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen.
Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's verdwenen. Hoop dat dit wel tijd3elijk is.
Rien, Uden.
Hi allemaal, het issue is doorgezet naar onze leverancier! Hopelijk volgt er snel een nieuwe update, zodat we weten dat het weer is opgelost.
Ik heb hetzelfde probleem…. kwestie van afwachten dus :(
Hi
Heb ook verwijder probleem sinds gisteren
Ja dat krijg ik ook alles al geprobeerd
Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's verdwenen. Hoop dat dit wel tijd3elijk is.
Rien, Uden.
Zelfde probleem ook hier. En kan ook niks opnemen nu.. hoe kan ik er nu vanuit gaan dat de programma's die ik al had gepland nu opgenomen worden en de programma's die ik nog wilde terug kijken weer terug komen??? Een heel groot probleem nu dus wat word afgewimpeld met een simpele : heb geduld
Geduld begint op te raken met alle problemen die tmobile de laatste tijd heeft. En altijd ligt het probleem bij de klant en niet bij tmobile zelf.
Wendy, harderwijk
In Eindhoven zitten wij met dezelfde probleem sinds gisteren en ook al is het irritant.
Een ding is zeker ZIGGO is 10 keer erger
En ik weet het uit ervaring
In Eindhoven zitten wij met dezelfde probleem sinds gisteren en ook al is het irritant.
Een ding is zeker ZIGGO is 10 keer erger
En ik weet het uit ervaring
Ja die ervaring heb ik ook.
Hier zijn alle problemen opgelost. Kan weer opnames bekijken en verwijderen.
Net heb ik het opnieuw geprobeerd.
En het doet het weer
Hier in Maarssen doet alles het ook weer
Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal!
Dank, technici. Ik klaag als er iets niet goed gaat, dus ook een bedankje als een probleem binnen 24 uur is opgelost.
Fijn!
Hi
Weet jij dit?
Groet
Mandy
Alle andere problemen van de opnames zijn verholpen maar ik heb nog 1 probleem. Hij geeft bij de zender veronica nog steeds aan dat er geen programma's zijn vanaf zaterdag. Ligt dit probleem bij tmobile of bij veronica ???
Er zijn namelijk een paar programma's (de FBI series en Blindspot) die ik wil opnemen bij veronica maar dat gaat niet op de normale manier. Nu weet ik wanneer deze programma's zijn en heb ik een handmatige opname ingezet dus het is nu afwachten of dit goed gaat.
Wendy, harderwijk
Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal!
DANK! Bij mij werkt ook weer alles naar behoren!
Ruud
Hi
Hi
Ik hoor het graag van je, zodat ik je hier verder bij kan helpen!
Inderdaad .. het problemen van opnames verwijderen is opgelost. Dank!
Bedankt voor de herstelmelding
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.