De ingestelde Favorieten onder het Standaard geactiveerde profiel worden telkens gedeactiveerd.
Herkent iemand dit probleem en is er eventueel een oplossing?
De ingestelde Favorieten onder het Standaard geactiveerde profiel worden telkens gedeactiveerd.
Herkent iemand dit probleem en is er eventueel een oplossing?
Hi
Hallo,
Ik gebruik de TV App op een Google TV. De favorieten zijn niet altijd weg, maar wel vaak. Dit is ontstaan na de meest recente grote update van de App. Op mijn Apple mobiel heb ik ook de favorieten staan in de App en daar lijkt het probleem zich niet voor te doen.
Goed dat je dit aangeeft!
Heb je voor mij een voorbeeld van wanneer dit is voorgekomen (datum/tijdstip)?
Laat je het mij weten? Dan ga ik gelijk overleggen met het TV Team!
Tijdstip is lastig te beoordelen, maar ik zou zeggen bijna tweedagelijks moet ik de favorieten opnieuw instellen in het profiel. Het schuifje voor favorieten is dan dus weer uitgeschakeld. Weet niet of dat duidelijk was. De favorieten blijven dus wel bestaan, maar telkens gedeactiveerd in het standaard ingestelde profiel.
Wil je deze vragen nog voor mij beantwoorden?
Hoi
Sowieso Nederland 1,2 en 3 en BBC 1 en 2 als favorieten ingesteld.
Jammer dat er allemaal informatie wordt opgevraagd en er vervolgens niets meer mee wordt gedaan. Inmiddels zelf een oplossing gevonden, dus dit topic kan wat mij betreft worden afgesloten.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.