Gisteren een monteur langs gehad voor het installeren van internet en tv. Helaas was het pakket met o.a. het modem en de mediabox nog niet ontvangen. (Tip: eerder versturen). De overigens zeer vriendelijke installateur van Guidion had wel een modem bij zich waardoor hij e.e.a. wel kon installeren. Hij heeft o.a. de App op de smart-tv geinstalleerd. In een klein half uur werkte alles perfect. Later in de middag kwam DHL langs met het pakket. Ik had een afspraak in de avond dus door niet open gemaakt, ‘s-avonds laat nog even TV gekeken alles perfect. Toen ik vanochtend de TV aanzette kreeg ik een inlogscherm. De App werkt niet meer. Doos opengemaakt en in de brief stond de pincode die ingevuld maar werkt dus ook niet. Hoe nu verder?
Ik zie nu ook bij het openen van de box dat de afstandsbediening voor de mediabox ontbreekt. Klopt dit?
Hi
Hoi Cheyenne,
Het valt gelukkig allemaal wel mee. Ik heb vanochtend op een gegeven moment de stroom van de TV afgehaald en later weer aangesloten. Toen bleek het probleem met het inloggen ook opeens niet meer voor te komen. Mijn klantnummer is overigens *** (moderator edit vanwege delen privégegevens)
De monteur heeft e.e.a. dus via de app geïnstalleerd. Ik vind dat vooralsnog zeer prettig werken (scheelt heel veel snoeren) dus ik denk niet dat ik de mediabox zelf nog ga aansluiten. Wel vreemd dat de afstandsbediening niet in het pakket zat. Alles geopend maar ontbreekt echt.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.