Een tijdje geleden heb ik T-mobile Thuis aangeschaft voor Internet, TV en bellen. Het internet werkt inmiddels, maar gister constateerde ik dat de TV alleen werkt met een kabel (de UTP-kabel) van de interactieve tv-box naar de meterkast, waar de modem staat, want daar zit ook de hoofdaansluiting.
De TV met interactieve TV-box staat in de woonkamer en de meterkast zit in een van de slaapkamers, dus een kabel van de interactieve TV-box naar meterkast is onwenselijk. Hiervoor hadden we Vodafone Thuis, met exact dezelfde apparatuur, waarbij dit niet hoefde.
Het kan toch niet zo zijn dat de TV alleen werkt met een kabel door het hele huis?!
Ik kan me niet voorstellen dat dit bij iedereen op die manier gaat en bovendien heeft het dus hiervoor wel gewerkt zonder kabel, echter weet ik niet meer precies hoe dat werkte, maar ik weet wel dat dit nooit problemen heeft opgeleverd.
Ik heb hierover telefonisch contact gehad met twee verschillende medewerkers van T-mobile thuis, maar dit leverde niks op, behalve dat ik een receiver zou moeten aanschaffen.
Kan iemand me helpen? Hoe doen anderen dit?
Groet,
Anne
Beste antwoord door Poco-Loco
Bekijk origineel