Skip to main content

Ik heb een nieuwe tv box van jullie gekregen met ingebouwde Chromecast. Maar deze werkt niet goed, halverwege een aflevering gooit hij de verbinding er uit met een storing. Of ik maak verbinding met videoland, start een aflevering, kijk 3 reclames, en zodra de aflevering moet beginnen gooit hij hem er uit. 

Dit gebeurt niet met mijn Google Chromecast, dus het ligt niet aan de verbinding of aan de app. 

Heel vervelend en daardoor gebruik ik dus nog steeds mn Google Chromecast

Wat is de oplossing?

Hi @MissNathjuh, ik help je graag verder! Wat bedoel je precies met de ingebouwde chromecast dat niet goed werkt? Op onze Mediabox hoef je niet meer de apps vanaf een mobiel apparaat te streamen naar de Mediabox. Je kan verschillende streamingapps dan gewoon op de Mediabox via de knop ‘Apps’ downloaden. Mocht je iets anders bedoelen, laat het dan gerust weten en of je ook eventuele foutmeldingen krijgt als de verbinding eruit gegooid wordt. Dan kunnen we dit verder uit gaan zoeken. Bedankt alvast!

Hi Demi,

Bedankt voor je reactie. 

Sommige apps zijn voor mij niet toegankelijk via een ander medium dan mijn telefoon, dus ik streamde dat naar de Chromecast in de mediabox. En daar gaat het dan dus mee mis.

Maar ik zal voor de andere apps even kijken of ik die via jullie mediabox kan downloaden. 

Is het trouwens echt nodig om elke keer de pincode in te voeren bij het opstarten van de box? Of kan ik dit uitzetten. Mijn kinderen vinden dit heel irritant en onthouden die code ook niet. 

Groetjes Nathalie 

Reageer