Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

Voor de factuur van augustus heb ik een creditering ontvangen. Ik hoefde deze factuur niet meer te betalen. Nu ontvang ik een mail van jullie dat ik nog moet betalen. Ik heb telefonisch contact opgenomen maar de medewerker was heel onduidelijk en kon mijn vraag niet beantwoorden. 

 

Ik wil graag weten waarom ik voor iets moet betalen waarvoor ik al bevestiging had ontvangen dat het niet meer hoefde en ik ook een creditering ontvangen heb. 

 

Ik hoor graag van u.


Vriendelijke groet,

Deveney 

Nog een toevoeging: de medewerker aan de telefoon kon mij het niet goed uitleggen. Hij zou mij daarom een mail sturen met de uitleg zodat ik het nog even rustig kon doorlezen. Het enige dat hij mij gestuurd heeft, is een mail met daarin een betaallink om de factuur te betalen. Ik vind dit uiterst onbeleefd! 


Welkom op onze community! @Devsparq 

Goed dat je dit via deze weg nogmaals aan kijkt. Allereerst mijn excuses dat je het juiste antwoord nog niet hebt ontvangen. Ik wil graag voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is. 

Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? 

Als je mij een seintje geeft in dit topic wanneer je klaar bent, kijk ik meteen met je mee! 


Welkom op onze community! @Devsparq 

Goed dat je dit via deze weg nogmaals aan kijkt. Allereerst mijn excuses dat je het juiste antwoord nog niet hebt ontvangen. Ik wil graag voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is. 

Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? 

Als je mij een seintje geeft in dit topic wanneer je klaar bent, kijk ik meteen met je mee! 

Goedemorgen Teresa,

 

Dank voor uw reactie. Ik heb alles wat u gevraagd heeft toegevoegd aan mijn profiel. 


Vriendelijke groet,

Deveney 


Hoi @Devsparq, ik heb het direct nagekeken! Ik zie inderdaad dat je rekening van augustus niet betaald is en je een vergoeding voor een afkoopsom van TV hebt ontvangen. Deze vergoeding wordt verrekend met je rekeningen. Dit houdt in dat je de rekening van augustus wel dient te betalen, maar nu in oktober geen rekening zal ontvangen. De kosten die overblijven van de vergoeding worden in mindering gebracht op je rekening van november. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Dag Ishana,

 

Dank voor je reactie. Wie geeft mij echter de garantie dat wat u benoemt ook daadwerkelijk gaat gebeuren? Ik zie namelijk al gebeuren dat ik het maandbedrag in oktober door Odido van mijn rekening afgeschreven wordt. Dat ga ik dan natuurlijk terugstorten, aangezien u aangeeft dat ik in oktober niet hoef te betalen. Vervolgens zal ik dan uiteraard een mail ontvangen dat ik nog moet betalen en dan begint dit hele verhaal weer opnieuw. Ik wil daarom echt de zekerheid hebben dat als ik nu de rekening van augustus betaal, ik in oktober niet hoef te betalen en de resterende kosten van mijn toegekende vergoeding in november in mindering worden gebracht.

 

Groeten,

Deveney 


Hi @Devsparq, ik snap je twijfel. Ik kan je dit echter garanderen. Door de vergoedingen staat er voor augustus nog € 55,00 open. De rekening van oktober is vervallen.


Hi @Devsparq, ik snap je twijfel. Ik kan je dit echter garanderen. Door de vergoedingen staat er voor augustus nog € 55,00 open. De rekening van oktober is vervallen.

Beste Cheyenne,

 

Dank voor uw reactie. Kan ik een nieuwe betaallink ontvangen voor de 55 euro van augustus?

 

Groeten, 

Deveney


Ik heb de link verstuurd @Devsparq


Geachte heer/mevrouw,

 

Een maand geleden heb ik nog contact gehad via deze community omtrent mijn factuur en creditering van augustus, oktober en november. Mij werd toen verteld dat de overblijvende kosten van de creditering in mindering gebracht zouden worden in november. Nu heb ik echter mijn factuur voor november ontvangen en daar is niets in minder gebracht. Ik citeer hieronder het bericht van uw collega een maand geleden: 

 

‘’Hoi @Devsparq, ik heb het direct nagekeken! Ik zie inderdaad dat je rekening van augustus niet betaald is en je een vergoeding voor een afkoopsom van TV hebt ontvangen. Deze vergoeding wordt verrekend met je rekeningen. Dit houdt in dat je de rekening van augustus wel dient te betalen, maar nu in oktober geen rekening zal ontvangen. De kosten die overblijven van de vergoeding worden in mindering gebracht op je rekening van november. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana’’ 

 

Graag hoor ik van u waarom deze afspraak niet nagekomen is. 

 

Vriendelijke groet,

Dev 


Ik heb de link verstuurd @Devsparq

Geachte heer/mevrouw,

 

Een maand geleden heb ik nog contact gehad via deze community omtrent mijn factuur en creditering van augustus, oktober en november. Mij werd toen verteld dat de overblijvende kosten van de creditering in mindering gebracht zouden worden in november. Nu heb ik echter mijn factuur voor november ontvangen en daar is niets in minder gebracht. Ik citeer hieronder het bericht van uw collega een maand geleden: 

 

‘’Hoi @Devsparq, ik heb het direct nagekeken! Ik zie inderdaad dat je rekening van augustus niet betaald is en je een vergoeding voor een afkoopsom van TV hebt ontvangen. Deze vergoeding wordt verrekend met je rekeningen. Dit houdt in dat je de rekening van augustus wel dient te betalen, maar nu in oktober geen rekening zal ontvangen. De kosten die overblijven van de vergoeding worden in mindering gebracht op je rekening van november. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana’’ 

 

Graag hoor ik van u waarom deze afspraak niet nagekomen is. 

 

Vriendelijke groet,

Dev 


Hey ​@Devsparq, heb je toevallig een terugboeking gehad van ons, van € 43,15? 


Hey ​@Devsparq, heb je toevallig een terugboeking gehad van ons, van € 43,15? 

Dag Tommie, nee ik heb nooit een terugboeking van 43,15 euro ontvangen. 


Dat is vreemd ​@Devsparq, want ik zie dat hij niet verwerkt is met de factuur van november. Ik heb het doorgezet naar onze specialisten. Hopelijk kunnen zij zien waar het misgaat en dit oplossen voor je! 


Dat is vreemd ​@Devsparq, want ik zie dat hij niet verwerkt is met de factuur van november. Ik heb het doorgezet naar onze specialisten. Hopelijk kunnen zij zien waar het misgaat en dit oplossen voor je! 

Dag Tommie, ik had al voorspeld dat dit mis zou gaan Jullie hebben mij toen beloofd dat het goed zou komen. Hier heb ik nog een bewijs van. Naar welke specialisten heb je dit doorgezet? En wanneer en van wie krijg ik te horen wat de oplossing is? Want nu moet ik deze maand een bedrag betalen dat helemaal niet klopt. 


Hey ​@Devsparq, ik heb al antwoord van de specialisten: De credit is verrekend met de facturen van augustus en oktober. In oktober had de klant geheel geen kosten van € 30. Klant maakte voor augustus een deel over (€ 55) waardoor er nog € 43,15 open stond.

Credit termination fee € 73,15 - € 30 (oktober) - € 43,15 (augustus) = € 0 balans.


Reageer