Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

Voor de factuur van augustus heb ik een creditering ontvangen. Ik hoefde deze factuur niet meer te betalen. Nu ontvang ik een mail van jullie dat ik nog moet betalen. Ik heb telefonisch contact opgenomen maar de medewerker was heel onduidelijk en kon mijn vraag niet beantwoorden. 

 

Ik wil graag weten waarom ik voor iets moet betalen waarvoor ik al bevestiging had ontvangen dat het niet meer hoefde en ik ook een creditering ontvangen heb. 

 

Ik hoor graag van u.


Vriendelijke groet,

Deveney 

Nog een toevoeging: de medewerker aan de telefoon kon mij het niet goed uitleggen. Hij zou mij daarom een mail sturen met de uitleg zodat ik het nog even rustig kon doorlezen. Het enige dat hij mij gestuurd heeft, is een mail met daarin een betaallink om de factuur te betalen. Ik vind dit uiterst onbeleefd! 


Welkom op onze community! @Devsparq 

Goed dat je dit via deze weg nogmaals aan kijkt. Allereerst mijn excuses dat je het juiste antwoord nog niet hebt ontvangen. Ik wil graag voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is. 

Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? 

Als je mij een seintje geeft in dit topic wanneer je klaar bent, kijk ik meteen met je mee! 


Welkom op onze community! @Devsparq 

Goed dat je dit via deze weg nogmaals aan kijkt. Allereerst mijn excuses dat je het juiste antwoord nog niet hebt ontvangen. Ik wil graag voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is. 

Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? 

Als je mij een seintje geeft in dit topic wanneer je klaar bent, kijk ik meteen met je mee! 

Goedemorgen Teresa,

 

Dank voor uw reactie. Ik heb alles wat u gevraagd heeft toegevoegd aan mijn profiel. 


Vriendelijke groet,

Deveney 


Hoi @Devsparq, ik heb het direct nagekeken! Ik zie inderdaad dat je rekening van augustus niet betaald is en je een vergoeding voor een afkoopsom van TV hebt ontvangen. Deze vergoeding wordt verrekend met je rekeningen. Dit houdt in dat je de rekening van augustus wel dient te betalen, maar nu in oktober geen rekening zal ontvangen. De kosten die overblijven van de vergoeding worden in mindering gebracht op je rekening van november. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Dag Ishana,

 

Dank voor je reactie. Wie geeft mij echter de garantie dat wat u benoemt ook daadwerkelijk gaat gebeuren? Ik zie namelijk al gebeuren dat ik het maandbedrag in oktober door Odido van mijn rekening afgeschreven wordt. Dat ga ik dan natuurlijk terugstorten, aangezien u aangeeft dat ik in oktober niet hoef te betalen. Vervolgens zal ik dan uiteraard een mail ontvangen dat ik nog moet betalen en dan begint dit hele verhaal weer opnieuw. Ik wil daarom echt de zekerheid hebben dat als ik nu de rekening van augustus betaal, ik in oktober niet hoef te betalen en de resterende kosten van mijn toegekende vergoeding in november in mindering worden gebracht.

 

Groeten,

Deveney 


Hi @Devsparq, ik snap je twijfel. Ik kan je dit echter garanderen. Door de vergoedingen staat er voor augustus nog € 55,00 open. De rekening van oktober is vervallen.


Hi @Devsparq, ik snap je twijfel. Ik kan je dit echter garanderen. Door de vergoedingen staat er voor augustus nog € 55,00 open. De rekening van oktober is vervallen.

Beste Cheyenne,

 

Dank voor uw reactie. Kan ik een nieuwe betaallink ontvangen voor de 55 euro van augustus?

 

Groeten, 

Deveney


Ik heb de link verstuurd @Devsparq


Reageer