Beantwoord

"cloud opnemen" is een onduidelijke term.

  • 8 May 2023
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 3

De term “in cloud opnemen” is onduidelijk bij Amino. Had gevraagd dit te veranderen in “in cloud OPgenomen”. Kreeg antwoord dat het een zeer zinvolle suggestie was en zou worden doorgegeven. Nu een reactie dat het een productnaam is en dat het dus niet veranderd wordt. Jammer, het zou de duidelijkheid ten goede komen. Zien de techneuten dan zelf ook niet dat deze kreet tot verwarring kan leiden? Ik ga het bij me zelf maar steeds inprenten dat het om Opgenomen programma's gaat. Wie weet worden ze toch nog een keer wakker en gaan ze klantgericht denken. Of is dat teveel gevraagd aan een techneut? Wordt dit wel aan ze doorgegeven?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 8 May 2023, 15:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rien.1945, het is op het wensenlijstje gezet! We hebben hier ook een topic voor:  

 

 

Hier kun je ideeën delen en wordt het meegenomen in onze besprekingen. We kunnen niet alle wensen vervullen, maar dat proberen we wel!

Reputatie 3

Het antwoord was dat het niet veranderd werd. Er is niet gezegd dat het op het wensenlijstje werd gezet. Overigens alle begrip dat niet altijd alles kan. Is dit dan zo een grote klus? Ik ga ermaar vanuit dat deze onduidelijkheid niet opgelost zal worden. 

Reageer