In de nieuwe Odido app zie ik geen cast icoon meer. Is die verstopt of verdwenen? Ter volledigheid: vanuit andere Apps kan ik wel gewoon casten dus netwerk etc is goed.
Ik durf niet te zeggen waardoor dit opeens is opgelost. Er is namelijk geen nieuwe update geweest.
Nee, want ik gebruik de browser op mijn Macbook en niet de app. Dit omdat ik pas over 2 weken in mijn nieuwe huis een internetaansluiting heb. En nu dus tijdelijk via de hotspot op mijn telefoon alles cast.
Lukt het wel als je de app download op jouw telefoon en dan cast naar de TV?
Ik ben benieuwd hoe je op dit moment verbind. Is dat van de MacBook naar de TV en met het internetsignaal afkomstig van jouw mobiele hotspot?
Ik heb geen wifi op dit moment, vandaar die tijdelijke hotspot met Odido couponcodes :)
Dus ik verbind inderdaad op de manier zoals jij beschrijft.
Is het inmiddels gelukt om de app te downloaden op jouw telefoon en dit te testen? Ik ben benieuwd of dit wel werkt.
Daarnaast wil ik je vragen om eens de cookies te verwijderen. Mits je gebruik maakt van Safari, lees je hier hoe je dit precies doet: Cookies wissen in Safari op de Mac - Apple Support (NL).
Wil je daarnaast ook nog een andere browser testen indien mogelijk? Ik wacht jouw bevindingen rustig af!
Graag terugkomen op dit item. Vorige week klantenservice gebeld een geen oplossing voor het probleem. Kan casten vanaf Samsung Galaxi 22FE naar TV met castsymbool zolang ik dat doe vanuit mijn thuis wifi. Op vakantie in mijn caravan wil ik dat doen vanuit mijn hotspot. Speciaal daarvoor een ongelimiteerd internetabonnement aangeschaft. Maar dan verschijnt het castsymbool niet.
???
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.