Hi @Moon1359, goed dat je dit aangeeft.
Is de opname wel gewoon via de iPad te bekijken? Het kan zijn dat de opname niet goed is opgenomen en dat hij daarom de melding geeft namelijk.
Ja, wel via de ipad te bekijken.
Via iPad terugkijken lukt maar zodra ik wil casten de melding ‘Geen content om te casten’ terwijl de opnamen gewoon afspeelt op de iPad.
Hi @Moon1359 , dank je wel voor het laten weten. Welke type Chromecast generatie gebruik je precies? Lukt het daarnaast wel om de Chromecastverbinding via de app los te koppelen en vervolgens opnieuw te verbinden? Mocht ook dit niet werken, zou je de Odido TV app op je iPad helemaal willen afsluiten, zodat het niet meer op de achtergrond doorloopt en de app opnieuw willen openen en opnieuw willen verbinden? Het kan ook nog zijn dat de verbinding niet werkt als de Odido TV app op de achtergrond nog openstaat in de app carrousel. Ik ben benieuwd of het hierna wel lukt!