@Sander@Brian ,
Goedemorgen heren,
Ik hoop dat jullie een fijne Koningsdag hebben gehad.
Omdat er geen andere reactie is gekomen op mijn bericht van andere moderators, maar even rechtstreeks.
Kunnen jullie actie ondernemen en zorgen dat het signaal weer goed word. Sinds de 24st is Uitzending gemist, begin gemist, videotheek en diverse kanalen weer onbruikbaar. Niet alleen bij mij, maar ik ben bang bij weer een hoop mensen in LR die via de fijne KPN hub kijken. (Maar ik kan het mis hebben)
Als al vaker gemeld, wij maken veel gebruik van de uitzending en begin gemist opties.
Alvast bedankt.
Goedemorgen @Bergeend en @Lakeiland Hebben jullie een fijne dag gehad?
Ik ga dit probleem even onder de aandacht van de dames en heren moderators brengen.
Het kan zijn dat ze dit onderwerp over het hoofd hebben gezien.
Groetjes en prettige dag.
Hoi @Bergeend, @Lakeiland en @CrisTien,
Bedankt voor deze melding! Het lijkt erop dat er sinds de issues van afgelopen vrijdag nu iets aan de kant van de netwerkbeheerder niet goed meer staat. Ik ben in gesprek met onze technische dienst. Zodra ik meer weet, zal ik het hier melden!
Hoi @Lakeiland,
Er is inmiddels weer teruggeschakeld naar de normale verbinding (niet de backup). Het zou weer goed moeten werken. Klopt dat?
@Sander @Lakeiland hier werkt het momenteel zonder blokjesstoring
@Sander
ik kan het helaas bevestigen. Het is idd stuk.
Hi @Lakeiland, @Bergeend en @tonbor,
Dank voor jullie snelle signaal. Ik ga direct schakelen!
@Sander doet het weer, erggghg snel nog mooier als ze dit probleem definitief oplossen.
Hi @Sander ,
Het werkt weer.
Thanks.
Bas
Werkt ook hier weer..!
@Sander: bedankt..!
Bedankt @Sander werkt weer. Fijn pinksterweekend, hopelijk blokvrij.
Hier in Vleuten zelfde storing..
Sinds drie dagen werkt on demand gemist niet meer. Beeld vol blokken en stottert continu. Ook bij het gebruik van de blauwe knop om terug te gaan naar het begin van een uitzending geeft dezelfde storing. Modem reset, mediabox reset en alle andere tips geeft geen resultaat.
3451 DJ
@Sander
Bedankt voor je antwoord…
Echter; Het is wederom zo ver.
Hier in Vleuten weer dezelfde storing..
Dus als je dit weer aan de netwerkbeheerder door kan geven hoop ik op net zo’n snel herstel als de laatste storing als 6 dagen (!) geleden...
Gr. Mark
Hey @Sander,
Klopt..! Werkt weer als een zonnetje..!
thx
Goedemorgen @Sander ,
Helaas, er is weer onderhoud gepleegd zeker. Sinds vannacht, 28-05-2020.
De ellende is weer terug. Graag met spoed actie ivm Pinksterweekend.
Groeten,
Bas
@Sander klopt alleen maar blokjes:-(
@Sander
Maar liefst 20 dagen geen storing gehad... wauw..! Maarrrrrrrr Het is weer zo ver.
Hier in Vleuten weer dezelfde storing..
Dus als je dit wederom aan de netwerkbeheerder door kan geven hoop ik op net zo’n snel herstel als de laatste storing. Dit kan toch niet zo blijven doorgaan. In plaats van ontspannen gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden van terugkijken en begin gemist heb ik er veel te vaak frustraties en irritatie over. Ik denk er ernstig aan om te kiezen voor een andere aanbieder. Heb je nog een tip waar naar ik het beste kan overstappen?
Dag @Lakeiland, @tonbor en @Bergeend,
Begin deze week is het de verbinding weer even via netwerk B gelopen waardoor blokvorming ontstond. De daadwerkelijke aanpassing (en mogelijk definitieve fix!) stond gepland voor eind deze week. Ik vermoed dat het gisteravond een laatste stuiptrekking was.
Mocht er de komende tijd dus iets fout gaan, tag mij (en Brian voor de zekerheid) meteen. Dan zullen wij ook weer snel schakelen!
@Sander
Hier in Vleuten opnieuw dezelfde storing..
On demand / gemist werkt niet meer. Beeld vol blokken en stottert continu. Ook bij het gebruik van de blauwe knop om terug te gaan naar het begin van een uitzending geeft dezelfde storing. Modem reset, mediabox reset en alle andere tips geeft geen resultaat. Een beetje vervelend dat sinds ik bij T-mobile ben (vanaf december 2019) ik meer problemen en storingen heb gehad dan in 20 jaar Ziggo…
@Sander ook weer bij mij.....
Hi @Bergeend, @Lakeiland en @tonbor,
Het issue met On Demand zou nu verholpen moeten zijn! Kunnen jullie dit controleren? Eventueel een korte stroomonderbreking van de TV Box en daarna testen. Ik hoor graag!
@Sander zeker dagje vrij, weer een blokjes dag.
Hier werkt het ook weer…
@Sander Lekker snel opgelost.. top..! . Zou je ons kunnen meenemen waar deze storing vandaan komt? En wat gaat er gebeuren om dit te voorkomen? Storingen zijn altijd irritant en ik begrijp dat jullie er niet altijd invloed op hebben maar in mijn 5 maanden abonnement bij jullie meer storingen gehad dan in 20 jaar bij de concurrent.
@Sander
Het is weer zo ver.
Hier in Vleuten weer dezelfde storing..
Dus als je dit wederom aan de netwerkbeheerder door kan geven hoop ik op net zo’n snel herstel als de laatste storing. Dit kan toch niet zo blijven doorgaan. In plaats van ontspannen gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden van terugkijken en begin gemist heb ik er veel te vaak frustraties en irritatie over. Ik denk er ernstig aan om te kiezen voor een andere aanbieder. Dit moet nu wel eens stoppen hoor.