Skip to main content

Hi moderatoren,

Uitzendig gemist, uitgesteld kijken en diverse zenders zijn weer niet te bekijken. Zijn weer blokkerig. 

Graag snel actie!!

Betreft een bekend probleem, dus graag niet aankomen met herstarten van Zyxell en media converter. Dit is iets in de T-Mobile/KPN ellende. 

Oja, het betreft Leidse Rijn, Utrecht.

Alvast bedankt.

 

Er was een probleem bij de netwerkbeheerder waardoor het backup netwerk weer werd ingeschakeld. Dat is nu weer verholpen, On Demand zou nu probleemloos moeten werken. 

 

We gaan (weer!) in gesprek om ervoor te zorgen dat dit backup netwerk net zo goed werkt als het standaard netwerk. 


Hoi @Bergeend @Lakeiland @tonbor,

 

Allereerst mijn excuses, dit is niet fraai. Ik heb het zojuist doorgespeeld. Ik hoop morgen meer te kunnen zeggen. Ik doe mijn best! 


@Sander 

Het is weer zo ver. 😡
Hier in Vleuten weer dezelfde storing..
Dus als je dit wederom aan de netwerkbeheerder door kan geven hoop ik op net zo’n snel herstel als de laatste storing. Dit kan toch niet zo blijven doorgaan. In plaats van ontspannen gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden van terugkijken en begin gemist heb ik er veel te vaak frustraties en irritatie over. Ik denk er ernstig aan om te kiezen voor een andere aanbieder. Dit moet nu wel eens stoppen hoor.


@Sander zeker dagje vrij, weer een blokjes dag.


@Sander klopt alleen maar blokjes:-(


Goedemorgen @Sander ,

Helaas, er is weer onderhoud gepleegd zeker. Sinds vannacht, 28-05-2020.

De ellende is weer terug. Graag met spoed actie ivm Pinksterweekend.

Groeten,

Bas


Hoi @Lakeiland,

 

In jouw regio huren wij het netwerk van een netwerkbeheerder. De meeste andere providers zullen aangewezen zijn op diezelfde lijn. Het blijkt dat we soms problemen hebben met deze lijn waardoor een backup wordt ingeschakeld. Ze zijn druk bezig om die backup net zo stabiel te krijgen als de normale lijn. Dit gaat met vallen en opstaan. het enige dat wij hierbij kunnen doen, is direct aangeven dat er iets mis gaat, waarna zij het zo snel mogelijk herstellen. Aangezien wij hun klant zijn, dringen we dan ook op aan om beide netwerken asap op orde te krijgen. Wij staan voor onze klanten en willen niet dat zij de dupe zijn van onderhoud. Daar doen wij alles aan. Weet dus dat jullie gehoord zijn en wij achter de coulissen voor jullie vechten!


Hier werkt het ook weer…


@Sander Lekker snel opgelost.. top..! 👍🏼. Zou je ons kunnen meenemen waar deze storing vandaan komt? En wat gaat er gebeuren om dit te voorkomen? Storingen zijn altijd irritant en ik begrijp dat jullie er niet altijd invloed op hebben maar in mijn 5 maanden abonnement bij jullie meer storingen gehad dan in 20 jaar bij de concurrent.


@Sander ook weer bij mij.....


@Sander 



Hier in Vleuten opnieuw dezelfde storing..


On demand / gemist werkt niet meer. Beeld vol blokken en stottert continu. Ook bij het gebruik van de blauwe knop om terug te gaan naar het begin van een uitzending geeft dezelfde storing. Modem reset, mediabox reset en alle andere tips geeft geen resultaat. Een beetje vervelend dat sinds ik bij T-mobile ben (vanaf december 2019) ik meer problemen en storingen heb gehad dan in 20 jaar Ziggo… ☹️


Hi @Bergeend, @Lakeiland en @tonbor,

 

Het issue met On Demand zou nu verholpen moeten zijn! Kunnen jullie dit controleren? Eventueel een korte stroomonderbreking van de TV Box en daarna testen. Ik hoor graag! :grinning:


Reageer