Skip to main content

Beste,

Wij zijn 2 weken geleden overgestapt naar Odido tv, en sinds de monteur de installatie heeft gedaan hebben we wat problemen met tv kijken. Bij opstarten van de tv box blijft het beeld zwart en moet ik eerst het kanaal wisselen voor er iets gebeurd. Soms springt hij over naar een uitzending van gisteren die hij ergens op pauze zet terwijl wij dit niet eens kijken. 

Ook blijft het beeld soms vast staan en moet ik van zender wisselen en dan loopt hij weer. 

En de kwaliteit van het beeld is niet best. Soms heel onscherp en het menu is dan ook niet te lezen.

Is hier iets aan te doen?

Ook vind ik het apart dat ik apparatuur van T-Mobile heb gehad en niet van Odido oid.

Dat klopt helemaal @Hypodermic, alles is netjes verwerkt! Daarom heb ik je nu de nieuwe Mediabox kunnen opsturen. Je ontvangt hier zo een bericht over. 


Hey @Hypodermic, bedankt voor de update.

Het is nog niet verwerkt in ons systeem. Ik ga er vanuit dat dit aankomende week zal gebeuren. Dit kan tot 6 werkdagen duren. 

Beste @Tommie van Odido ,

 

Kreeg zojuist de mail dat ze beide verwerkt zijn.

Kunnen we dan nu de oude omwisselen voor de nieuwe?

 

Bedankt alvast 👍🏼👍🏼

 


Hey @Hypodermic, bedankt voor de update.

Het is nog niet verwerkt in ons systeem. Ik ga er vanuit dat dit aankomende week zal gebeuren. Dit kan tot 6 werkdagen duren. 


Thanks @Hypodermic, dan weet ik welke de juiste is!

Zou je nog een keer contact op willen nemen als je pakket bezorgd is? Dan kijk ik of alles goed gaat. 

Beste @Tommie van Odido ,

 

De ontvangers zijn inmiddels bij jullie binnen. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Paul Kok 

 


Thanks @Hypodermic, dan weet ik welke de juiste is!

Zou je nog een keer contact op willen nemen als je pakket bezorgd is? Dan kijk ik of alles goed gaat. 


Beste @Tommie van Odido 

 


Ah check, dan klopt het in ieder geval. We moeten eerst de TV Boxen afwachten tot dat deze retour zijn. Daarna kan hij omgewisseld worden voor de Mediabox @Hypodermic. Heb je toevallig het MAC-adres van de TV Box die je nog hebt staan?  


Beste @Tommie van Odido , ik heb er nog wel 1, maar die zou ook nog vervangen worden voor die nieuwe box. Deze heeft van die lelijke verf vlekken van het doorstrepen van T-Mobile. Wanneer mag ik deze vervangen, zoals afgesproken eerder in dit topic?


Dus je hebt zelf helemaal geen TV Box meer thuis @Hypodermic?


Ah nee dan klopt het. Dus in de zending die er nu aankomt zitten twee TV Boxen? Als het goed is heb je er dan zelf ook nog één. Welk MAC-adres heeft deze TV Box @Hypodermic

Geen enkel idee, en er komen inderdaad 2 boxen bij jullie binnen


Ah nee dan klopt het. Dus in de zending die er nu aankomt zitten twee TV Boxen? Als het goed is heb je er dan zelf ook nog één. Welk MAC-adres heeft deze TV Box @Hypodermic


Beste @Tommie van Odido ,

De mail voor het terug sturen kreeg ik pas vorige week. Ik heb dit weekend 2 ontvangers terug gestuurd, aan elkaar vast getaped. 

Er loopt ergens iets niet goed denk ik, omdat ik eerder geen retour aanvraag heb ontvangen.


Hey @Hypodermic, ik ben nogmaals voor je gaan kijken en zie dat TV Box 1 op 07-11 bij ons is geretourneerd, TV Box 2 nu onderweg is maar dan mis ik nog 1 TV Box. Deze retour aanvraag is op 01-11 gedaan maar nooit ontvangen. Daar heb je de e-mail over ontvangen. Kan je mij iets meer duidelijkheid geven hierover? 


Beste @Tommie van Odido ,

Ik heb vanmiddag de box terug gestuurd, ik kreeg alleen net den mailtje dat ik een boete ga krijgen voor het niet op tijd terug sturen.

In de vorige mail stond dat ik 8 dagen heb, en na 6 dagen al een boete? Lijkt.me niet helemaal de bedoeling.

Kunnen jullie de nieuwe al opsturen? Of nog wachten tot hij binnen is bij jullie? Wel graag de nieuwe opsturen, denk dat die veel beter werken dan die oude.

 


Ga ik dat komend weekend regelen @Tommie van Odido 


Hey @Hypodermic, als het goed is moet je nu twee Amino Aria's in bezit hebben. De oude dient eerst teruggestuurd te worden voordat ik een aanpassing kan doen op jouw abonnement. Anders loopt alles door elkaar en dat is niet heel handig. Daarna kunnen we kijken of het mogelijk is om de Mediabox voor je te bestellen!


Beste @Demi van Odido ,

Ik lees zojuist dat er een nieuwe mediabox is, die op android werkt die nieuwe klanten al opgestuurd krijgen. 

Is het mogelijk dat deze ook naar ons wordt verstuurd ivm de vervanging van de huidige box die toch al vervangen moet worden?

Ook kreeg ik een mail van Odido over het terug sturen van de oude box, dat dit binnen een aantal dagen gedaan moet zijn. Is het goed als ik alles terug stuur zodra ik de nieuwe heb?

 

Met vriendelijke groet,

 

Paul


@Hypodermic Ik durf voor nu nog niet exact te zeggen wanneer dit binnenkomt, maar ik verwacht dat t wel een paar weken kan duren. Als je bijvoorbeeld eind november opnieuw kunt navragen hier (mocht ik eerder nog geen update geplaatst hebben), dan zou dat top zijn! 

Daarnaast ben ik het ook zeker mee eens dat dit anders had gemoeten. Ik baal er dan ook van dat dit met de huidige voorraad is gebeurd. In ieder geval zal dit straks niet meer zo zijn en is het helemaal clean! 😁


Beste @Demi van Odido ,

Dan wacht ik dat wel even af. Sturen jullie deze dan ter zijne tijd op? Of moet ik het nog een keer navragen, en op welke termijn dan?

Overigens hadden ze best een betere oplossing moeten verzinnen dan goedkoop iets erover heen smeren.

 

Groetjes,

Paul 


Hi @Hypodermic ik ben het helemaal met je eens. Ik heb hier dan ook intern navraag voor gedaan hoe dit precies zit. Dit is inderdaad gebeurd met de afstandsbedieningen en TV Boxen die we nog in voorraad hadden. Er zijn wel nieuwe afstandsbedieningen en TV Boxen in bestelling die dit niet hebben. Maar anders had je hier nog een tijdje op moeten wachten. Wat we kunnen doen, is alsnog wachten tot deze uitgeleverd kunnen worden, zodat jij wel een net exemplaar krijgt. Is dit een idee? 😊


Beste @Tommie van Odido ,

Vandaag de nieuwe binnen gekregen, bij deze ontvanger zowel het kastje als de afstandsbediening over geverfd. 

Op de afstandsbediening kan je goed zien dat dat het T... is doorgestreept. Ik vind het er niet uitzien, misschien is het zeuren, maar ik vind het niet kunnen. Ik krijg oude dingen opgestuurd van voor de naamswijziging. En dat dan op die manier oplossen vind ik niet netjes.

Het originele kastje en afstandbediening heeft dit niet. 

Kan ik niet gewoon een nieuwe ontvangen? Dan stuur ik ze alle 3 wel terug. 

Ik heb een foto bijgevoegd, zodat u kunt zien hoe slecht dit eruit ziet.

 


@Hypodermic uiteraard. Ik heb dit meteen voor je in gang gezet. Je ontvangt hier zometeen een bericht over!


Beste @Tommie van Odido ,

Heb net de nieuwe ontvanger binnen gekregen, maar deze is beschadigd geweest en is heel slecht geverfd over de schade heen. Omdat het kastje in het zicht moet staan, geen bluetooth afstandsbediening helaas, wil ik deze niet neerzetten in het zicht. Mag ik hem omruilen voor een nieuw exemplaar?


Ik heb je zojuist een nieuwe TV Box opgestuurd @Hypodermic! Hopelijk is hiermee het euvel verholpen. 


Beste @Tommie van Odido , stuurt u maar een nieuwe op, dat lijkt mij sowieso beter als apparatuur binnen 2 weken al gereset moet worden.


Reageer