Hi @eelloe, ik had echt ontzettend gehoopt op een positieve terugkoppeling! Supert rot dat het zo bij je tegenzit, excuses daarvoor. Kan ik je nog van een extra Unlimited Data voucher voorzien? Die geef ik je met liefde. Weet dat zodra je online bent, ik direct met een vergoeding voor je aan de slag ga. Ik hoop echt dat je begin volgende week voor eens en altijd probleemvrij bent.
@Lisa
Heel erg aardig maar die vouchers gebruik ik niet ..
ik heb al onbeperkt bellen en internetten op mijn mobiel…
Hi @eelloe, ah check! Yes, dat had ik ook gespot. Het handige met de voucher is alleen dat je je GB's hierbij niet hoeft op te hogen. Dus ik hoopte dat dat het toch nog prettiger voor je zou maken. Mocht je je bedenken, laat het dan vooral weten.
Hi @Vandenbroekgo, heel erg bedankt voor deze aanvulling! Het onderzoek is nog in volle gang, dus ik kan jammer genoeg nog niet de oplossing met je delen. Mijn collega's hebben geconstateerd dat dit probleem zich op alle commerciële zenders voordoet. De leverancier is momenteel druk bezig om samen met ons naar een oplossing te zoeken. Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat de oplossing heel snel aan het licht komt, zodat alle zenders perfect synchroon lopen met beeld en geluid!
Hi@Lisa, inmiddels zijn we weer een maand verder. Eigenlijk had ik gehoopt dat jij met nieuws zou komen. Je vraagt om te laten weten wanneer ik probleemvrij ben, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Een update van jou kant zou dus af en toe wenselijk zijn zodat ik weet dat jullie nog druk aan het oplossen zijn...
@Vandenbroekgo Momenteel speelt hret probleem weer sinds een paar dagen. Het probleem is al in onderzoek, maar er zijn nog voorbeelden nodig. Zou je het voolgende met mij willen delen?
- Welke zender/programma's ervaar je dit momenteel?
- Datum en tijdstip van wanneer je het ervaart voor de betreffende zender/programma
- MAC-adres van de TV Box waarop je dit ervaart
Alvast heel erg bedankt!
@Vandenbroekgo Momenteel speelt hret probleem weer sinds een paar dagen. Het probleem is al in onderzoek, maar er zijn nog voorbeelden nodig. Zou je het voolgende met mij willen delen?
- Welke zender/programma's ervaar je dit momenteel?
- Datum en tijdstip van wanneer je het ervaart voor de betreffende zender/programma
- MAC-adres van de TV Box waarop je dit ervaart
Alvast heel erg bedankt!
@demi, het probleem is nog niet weggeweest, althans bij mij niet.
RTL 4 - 22:00uur beeld/geluid loopt niet synchroon.
Ander probleem: Opnames blijven stil staan, geluid gaat door. Programma is op tv al afgelopen.
MAC-adres: 5C:0F:FB:10:89:38
Als het probleem is opgelost, is het dan mogelijk om mij daarvan op de hoogte te stellen zodat ik daarop kan reageren? Je schrijft dat het probleem sinds een paar dagen weer speelt. Dat vind ik vreemd omdat het bij mij al vanaf oktober speelt. Daarnaast is het fijn om op de hoogte te worden gehouden als er verbeteringen zijn aangebracht.
@Vandenbroekgo,
Thanks voor de gegevens! Ik heb ook jouw waarnemingen toegevoegd aan het onderzoek wat er is gestart. Mocht er een update mogelijk zijn betreft dit onderzoek, zal er een update worden gedeeld in de topics. Hartstikke bedankt voor je scherpe blik en feedback!
@Vandenbroekgo,
Thanks voor de gegevens! Ik heb ook jouw waarnemingen toegevoegd aan het onderzoek wat er is gestart. Mocht er een update mogelijk zijn betreft dit onderzoek, zal er een update worden gedeeld in de topics. Hartstikke bedankt voor je scherpe blik en feedback!
Is er al iets bekend over een update/verbeteringen? Ik heb nog steeds problemen met vastlopen van beeld en geluid en het niet synchroon lopen.
Hoi @Vandenbroekgo,
Dank voor je bericht! De algemene problemen zijn inmiddels al een tijd opgelost, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jij geen problemen ervaart. Ik heb daarom direct de verbinding erbij gepakt en zie een mooie stream binnenkomen op de TV Box. Mocht je het nog niet hebben gedaan, raad ik nog een reset aan op het modem en de TV Box. We zien vaak dat deze het probleem doen oplossen.
Hoi @Vandenbroekgo,
Dank voor je bericht! De algemene problemen zijn inmiddels al een tijd opgelost, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jij geen problemen ervaart. Ik heb daarom direct de verbinding erbij gepakt en zie een mooie stream binnenkomen op de TV Box. Mocht je het nog niet hebben gedaan, raad ik nog een reset aan op het modem en de TV Box. We zien vaak dat deze het probleem doen oplossen.
En ik maar wachten totdat ik antwoord krijg van jullie kant, of heb ik dat verkeerd begrepen dat je via deze topic iets zou laten weten? Is het zo moeilijk om door te geven dat mijn probleem allang is opgelost, zodat ik meteen kan reageren? Laat nou eens weten wanneer ik die reset moet uitvoeren, of moet dat standaard iedere maand/week/dag gebeuren? Ik ben vanaf oktober al aan het sukkelen en ben er helemaal klaar mee.
Hi @Vandenbroekgo, allereerst excuses voor de miscommunicatie! Mijn collega bedoelde dat wij in de algemene topics over het beeld en geluid dat niet synchroon liep, hebben laten weten dat dit euvel een tijd terug zou zijn opgelost. Omdat dit issue bij meerdere klanten speelde, hebben wij deze update in de algemene topics geplaatst en niet individueel met iedereen gedeeld. Dit was één van de algemene topics:
Omdat je aangeeft dat het bij jou nog speelt, wil ik zo snel mogelijk een nieuw verzoek voor je inschieten bij onze technische dienst. Kan je mij voorzien van concrete voorbeelden? Hiermee bedoel ik de datum, het tijdstip, de zender(s) en de programma's waarbij zich dit voordoet. Dan zorg ik dat mijn collega's hier opnieuw naar gaan kijken, want ik wil echt dat jij probleemvrij bent!
Hi @Vandenbroekgo, allereerst excuses voor de miscommunicatie! Mijn collega bedoelde dat wij in de algemene topics over het beeld en geluid dat niet synchroon liep, hebben laten weten dat dit euvel een tijd terug zou zijn opgelost. Omdat dit issue bij meerdere klanten speelde, hebben wij deze update in de algemene topics geplaatst en niet individueel met iedereen gedeeld. Dit was één van de algemene topics:
Omdat je aangeeft dat het bij jou nog speelt, wil ik zo snel mogelijk een nieuw verzoek voor je inschieten bij onze technische dienst. Kan je mij voorzien van concrete voorbeelden? Hiermee bedoel ik de datum, het tijdstip, de zender(s) en de programma's waarbij zich dit voordoet. Dan zorg ik dat mijn collega's hier opnieuw naar gaan kijken, want ik wil echt dat jij probleemvrij bent!
Zoals ik in al mijn voorgaande berichten heb gemeld, is het probleem nog steeds niet opgelost. De voorbeelden heb ik gegeven. SBS6 voetbal inside heeft nog niet synchroon gelopen. Bij opnames staat beeld en geluid stil. Of is dat nog steeds niet mogelijk als het programma nog bezig is? De reset heb ik wederom uitgevoerd anders krijg ik helemaal geen beweging meer in mijn tv.
Hoe weet ik op welke topic ik moet kijken om te zien dat er veranderingen hebben plaatsgevonden en ik daarop kan reageren? Ik ben vanaf oktober nog niet probleemvrij geweest.
Hi @Vandenbroekgo, heel erg bedankt! Mijn collega's zijn hiermee bezig. Kan je enkel nog aangeven of je Voetbal Inside als opname terugkeek of tijdens een live uitzending? Het klopt inderdaad dat je nog niet opnames terug kunt kijken die op dat moment nog bezig zijn.
Ik wil je graag laten weten dat ik jou hier in dit topic verder ga voorzien van updates. Zo gaan we er samen voor zorgen dat je binnenkort echt probleemvrij bent!
Voetbal inside en ook shownieuws worden live gekeken. Maar ook als ik de opnames kijk loopt het niet synchroon, dus dat maakt niet uit. Vandenbroekgo
Hi @wybereen/@Vandenbroekgo, check - helemaal top dat je dit kon aanvullen! En ervaar je dit ook bij opnames die op dat moment al zijn afgelopen? Dan weten mijn collega’s van de technische dienst zeker dat zij ook daar dieper in dienen te duiken. We zijn ermee bezig en ik houd het onderzoek goed voor je in de gaten. Heel erg bedankt voor jouw medewerking en geduld!
Hi @Vandenbroekgo/@wybereen, ik hoop ontzettend dat ik jou kan verblijden zo vlak voor het weekend! Zojuist heb ik de tv-meeting gehad en de tv-specialisten hebben laten weten dat de issues op SBS6 sinds gisteren verholpen zouden moeten zijn. Zou je dit willen testen door een live uitzending te bekijken vandaag en door vandaag een nieuwe opname te maken? Ik hoop onwijs dat dit nu ook bij jou helemaal is gefixt.
Hi @Vandenbroekgo/@wybereen, ik hoop ontzettend dat ik jou kan verblijden zo vlak voor het weekend! Zojuist heb ik de tv-meeting gehad en de tv-specialisten hebben laten weten dat de issues op SBS6 sinds gisteren verholpen zouden moeten zijn. Zou je dit willen testen door een live uitzending te bekijken vandaag en door vandaag een nieuwe opname te maken? Ik hoop onwijs dat dit nu ook bij jou helemaal is gefixt.
Ik hoop het ook, want gisteren avond stond mijn beeld weer stil en moest de stekker eruit om beweging in het geheel te krijgen.
Hi @Vandenbroekgo, ik hoor het heel graag van je zodra je dit hebt kunnen testen! Fingers crossed. Anders ga ik namelijk direct weer aankloppen bij mijn collega's.
Helaas Lisa, Het klonk te mooi om waar te zijn.
De opnamen lopen nog steeds vast. Zowel SBS 6 (Vandaag Inside) die op dat moment bezig was als RTL 4 (Jinek) die afgelopen was. Echt heel vervelend.
De beelden op SBS6 lopen wél synchroon, tot nu toe….
Hi @Vandenbroekgo, heel erg bedankt voor de aanvulling! Ik ben in ieder geval heel blij dat de problemen met het live tv-kijken verholpen lijken te zijn. Nu gaan we de opnames nog aanpakken, want die horen het ook zonder problemen te doen. De opnames die op dat moment nog bezig zijn en daardoor niet te bekijken zijn, dat is een bug die gefixt gaat worden. Ik heb aan de tv-specialisten gevraagd of zij kunnen aangeven wanneer dit wordt verholpen.
Voor de opnames die al zijn afgelopen, ga ik een nieuw verzoek indienen. Kan je hiervoor nog aangeven op welk tijdstip je deze opname van Jinek terugkeek? En ervaar je dit enkel met programma's op RTL 4 of ook bij andere zenders? Ik ga hier voor je achteraan!
Hi @Vandenbroekgo, heel erg bedankt voor de aanvulling! Ik ben in ieder geval heel blij dat de problemen met het live tv-kijken verholpen lijken te zijn. Nu gaan we de opnames nog aanpakken, want die horen het ook zonder problemen te doen. De opnames die op dat moment nog bezig zijn en daardoor niet te bekijken zijn, dat is een bug die gefixt gaat worden. Ik heb aan de tv-specialisten gevraagd of zij kunnen aangeven wanneer dit wordt verholpen.
Voor de opnames die al zijn afgelopen, ga ik een nieuw verzoek indienen. Kan je hiervoor nog aangeven op welk tijdstip je deze opname van Jinek terugkeek? En ervaar je dit enkel met programma's op RTL 4 of ook bij andere zenders? Ik ga hier voor je achteraan!
Jinek was dinsdag rond 23:30uur.
Weet je wat het is Lisa, ik wil hier eigenlijk helemaal niet mee bezig zijn. Ik betaal iedere maand netjes en dan wil ik onbezorgd tv kijken en niet dat ik iedere dag moet bijhouden wat ik precies kijk en wanneer er problemen zijn. Ik snap dat jij info nodig hebt, maar bij mij blijft het constant hetzelfde. Nu is het synchroniseren opgelost, de vorige keer was het stilstaand beeld opgelost. Het is iedere keer iets anders, maar komt ook weer terug. Jij gaat er telkens achteraan. Heel fijn natuurlijk. Na een maand wachten neem ik zelf maar weer eens contact op, blijkt het volgens dit topic opgelost…., behalve bij mij? Zijn wij weer over en weer aan het mailen en ondertussen ben ik bijna een jaar verder zonder dat ik probleemvrij gekeken heb. Ben ik de enige? Of biedt T-Mobile iets aan wat ze niet waar kunnen maken? Want dat "maximaal genieten” is nog ver te zoeken.
Hi @Vandenbroekgo, dankjewel voor de aanvulling en voor het delen van jouw gevoel! Dat kan ik mij volledig voorstellen en daarom wil ik er nu ook voor waken dat jij echt probleemvrij bent na het onderzoek. Dat jij de vorige keer niet wist dat het euvel was opgelost, dat wil ik niet nog eens laten gebeuren. Ik houd het onderzoek dan ook goed in de gaten. Kan je misschien enkel nog aangeven waar jij naast de Cloud Opnames waarbij het beeld en geluid niet altijd synchroon loopt nu nog meer last van hebt? Dan zorg ik dat echt alle punten behandeld worden door onze technische dienst. Ik zorg vervolgens dat alle updates hierover met jou gedeeld worden, dus jij hoeft hier zelf niet achteraan te gaan. Nogmaals excuses voor het ongemak, ik wil echt graag het vertrouwen terugwinnen!
Hi @Vandenbroekgo, dankjewel voor de aanvulling en voor het delen van jouw gevoel! Dat kan ik mij volledig voorstellen en daarom wil ik er nu ook voor waken dat jij echt probleemvrij bent na het onderzoek. Dat jij de vorige keer niet wist dat het euvel was opgelost, dat wil ik niet nog eens laten gebeuren. Ik houd het onderzoek dan ook goed in de gaten. Kan je misschien enkel nog aangeven waar jij naast de Cloud Opnames waarbij het beeld en geluid niet altijd synchroon loopt nu nog meer last van hebt? Dan zorg ik dat echt alle punten behandeld worden door onze technische dienst. Ik zorg vervolgens dat alle updates hierover met jou gedeeld worden, dus jij hoeft hier zelf niet achteraan te gaan. Nogmaals excuses voor het ongemak, ik wil echt graag het vertrouwen terugwinnen!
Het beeld loopt nu wél synchroon bij opnames, maar blijft stil staan na ongeveer een kwartier en na een half uur kijken. Verder kreeg ik net een melding dat de tv box niet is verbonden met de tv dienst. Na herstarten kreeg ik weer beeld. Dit heb ik nog niet eerder gezien.
Hi @Vandenbroekgo, dankjewel voor het geven van deze aanvulling - check! Super fijn dat het synchronisatie issue opgelost lijkt bij de opnames. Ik ga deze aanvulling bij het onderzoek vermelden, zodat de technische dienst dit tot op de bodem kan uitzoeken. Ik laat het hier weten als er een update uitrolt.
Hi @Vandenbroekgo, dankjewel voor het geven van deze aanvulling - check! Super fijn dat het synchronisatie issue opgelost lijkt bij de opnames. Ik ga deze aanvulling bij het onderzoek vermelden, zodat de technische dienst dit tot op de bodem kan uitzoeken. Ik laat het hier weten als er een update uitrolt.
Maandagavond tijdens de live uitzending van Jinek blijft het beeld hangen en reageert mijn afstandsbediening nergens op. Moet wederom de stroom uit de modem halen om de boel weer aan de gang te krijgen.