Beantwoord

beeld be

  • 8 April 2024
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Helaas heb ik zoals heel veel mensen het probleem dat het beeld steeds “bevriest”. Nooit problemen gehad bij tele2 maar sinds het nieuwe kastje… het is om te janken. Het is niet soms maar vaak en dat al sinds oktober. Na zo’n 20 a 30 keer op een avond zet ik de tv maar uit. Ik heb al vaak de stroom er helemaal af gegooid maar soms start de modem slecht op (maar 3 lampjes en soms een rode) en moet ik dat vaker doen. Ik ga dit echt niet elke keer doen want dan heb ik natuurlijk ook geen internet. Ik zet de tv dan maar uit en pak een boek. Ik moet zeggen dat er wel eens een avond tussen zit dat het beter gaat maar vanavond was het heel erg. Ik lees dat heel veel mensen hier problemen mee hebben. Ik zit niet te wachten op technisch advies. Ik ben een leek en ga niet moeilijk doen met kabels. Ik heb een ouder model tv en stel geen hoge eisen. Maar ik wil wel kunnen kijken naar wat ik wil. Ik ben een betalende klant en heb recht op een goed werkend product. 
Waarom hebben zoveel mensen hetzelfde probleem en gaat dit binnenkort definitief opgelost worden?? En gaan jullie nog iets aardigs doen voor al deze mensen die niet hebben kunnen kijken naar wat ze graag gezien hadden? Of moeten we maar beter overstappen?
 

 

icon

Beste antwoord door MarianG 9 April 2024, 17:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @MarianG 

Goed dat je dit aangeeft, dit is zeker niet de bedoeling. Ik help je graag verder, zodat je weer optimaal kunt genieten van TV Kijken! 😊

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om uit te zoeken wat ik voor je kan doen en ik zie dat je nog gebruik maakt van verouderde apparatuur. Dit gaat om zowel het modem als de TV Box. Uiteraard heb ik deze allebei gelijk voor je omgeruild. Ik weet zeker dat de problemen hiermee zijn verholpen!