Beantwoord

beeld be

  • 8 April 2024
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Helaas heb ik zoals heel veel mensen het probleem dat het beeld steeds “bevriest”. Nooit problemen gehad bij tele2 maar sinds het nieuwe kastje… het is om te janken. Het is niet soms maar vaak en dat al sinds oktober. Na zo’n 20 a 30 keer op een avond zet ik de tv maar uit. Ik heb al vaak de stroom er helemaal af gegooid maar soms start de modem slecht op (maar 3 lampjes en soms een rode) en moet ik dat vaker doen. Ik ga dit echt niet elke keer doen want dan heb ik natuurlijk ook geen internet. Ik zet de tv dan maar uit en pak een boek. Ik moet zeggen dat er wel eens een avond tussen zit dat het beter gaat maar vanavond was het heel erg. Ik lees dat heel veel mensen hier problemen mee hebben. Ik zit niet te wachten op technisch advies. Ik ben een leek en ga niet moeilijk doen met kabels. Ik heb een ouder model tv en stel geen hoge eisen. Maar ik wil wel kunnen kijken naar wat ik wil. Ik ben een betalende klant en heb recht op een goed werkend product. 
Waarom hebben zoveel mensen hetzelfde probleem en gaat dit binnenkort definitief opgelost worden?? En gaan jullie nog iets aardigs doen voor al deze mensen die niet hebben kunnen kijken naar wat ze graag gezien hadden? Of moeten we maar beter overstappen?
 

 

icon

Beste antwoord door MarianG 9 April 2024, 17:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @MarianG 

Goed dat je dit aangeeft, dit is zeker niet de bedoeling. Ik help je graag verder, zodat je weer optimaal kunt genieten van TV Kijken! 😊

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om uit te zoeken wat ik voor je kan doen en ik zie dat je nog gebruik maakt van verouderde apparatuur. Dit gaat om zowel het modem als de TV Box. Uiteraard heb ik deze allebei gelijk voor je omgeruild. Ik weet zeker dat de problemen hiermee zijn verholpen! 

Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging met een link om een afspraak in te plannen met de monteur, die het modem voor je zal installeren. Je hoeft de oude apparatuur niet meer naar ons terug te sturen, maar je mag dit afgeven bij een recyclepunt bij jou in te buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Ik doe het graag! 

Welkom op onze Community! @MarianG 

Goed dat je dit aangeeft, dit is zeker niet de bedoeling. Ik help je graag verder, zodat je weer optimaal kunt genieten van TV Kijken! 😊

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om uit te zoeken wat ik voor je kan doen en ik zie dat je nog gebruik maakt van verouderde apparatuur. Dit gaat om zowel het modem als de TV Box. Uiteraard heb ik deze allebei gelijk voor je omgeruild. Ik weet zeker dat de problemen hiermee zijn verholpen! 

Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging met een link om een afspraak in te plannen met de monteur, die het modem voor je zal installeren. Je hoeft de oude apparatuur niet meer naar ons terug te sturen, maar je mag dit afgeven bij een recyclepunt bij jou in te buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Ik doe het graag! 

 

Bedankt voor de snelle actie. De volgende dag kwam een super aardige monteur van Guidion kijken en stelde vast dat mijn modem up to date was maar dat ik een erg oud model mediabox had. Dit werd door hem met jullie telefonisch geregeld en deze box werd de volgende dag bezorgd. Ik heb hem geïnstalleerd en tot nu toe werkt alles perfect!
Stom van mij dat ik dit zo lang heb aangezien. Maar ik las meerdere klachten over het bevriezen van beeld, dus ik dacht dat dit een algemeen Odido probleem was na T mobile. 
Ik ben tevreden want ik kan weer een programma bekijken waar ik niet de helft van hoef te missen.

 

Reputatie 6
Badge +2

@MarianG Super fijn om te lezen dat de monteur alles heeft geïnstalleerd en je weer heerlijk kunt genieten van TV Kijken! 😀

Mocht je in de toekomst nog ergens tegen aan lopen, laat het mij dan gelijk weten. Op die manier kan ik je gelijk verder helpen en dat doe ik graag! 

Reageer