Skip to main content

 T-Mobile Ref 6394324 - Als het probleem tegen zaterdag 18 juni niet is opgelost, tekenen we een contract met een andere tv-internet provider.

 

 

Hoi team

 

Sinds T-Mobile op 6 mei 2023 een algemeen onderhoud heeft uitgevoerd, wordt de TV-Box elke nacht op afstand gereset en losgekoppeld van het netwerk.

 

Ik ben een thuiswerker en heb nog nooit een internetverbinding ervaren = dit is geen probleem met onze router/modem.

 

Begin juni heb ik het probleem gemeld bij uw ondersteuningsdienst, die u heeft gevraagd om de TV-box dagelijks eenvoudig te blijven loskoppelen / weer aansluiten om de tv te kunnen gebruiken. Dit is onaanvaardbaar en wij zijn klant sinds 2016!

Ze besloten toen om de TV-Box te vervangen en zeiden: "Er is geen garantie dat het probleem hiermee wordt opgelost!".

 

De TV-box is begin juni vervangen, en nog steeds wordt de TV-box elke nacht op afstand gereset en wordt de verbinding met het netwerk verbroken!

 

Ik heb minstens 4 telefoongesprekken met uw ondersteuningsteam, die uiteindelijk hebben erkend dat de oorzaak van het probleem inderdaad bij de T-Mobile-netwerkapparatuur ligt en dat veel klanten met hetzelfde probleem worden geconfronteerd (klachten zijn overal op het openbare internet) sinds

begin 2023, en dat uw bedrijf aan een oplossing werkt.

 

Dit ticket 6394324 (Kenmerk: 2370/AWA63801) is aangemaakt door onze service om de verhuizing van onze TV-Box naar een andere server aan te vragen om dit langdurige probleem op te lossen.

 

Als het probleem tegen zaterdag 18 juni niet is opgelost, stoppen we de verhuizing naar een andere locatie die na die datum is voorzien.

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

SC

Hi @SC-Hoofddorp, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik ben er meteen ingedoken en zie alles inderdaad terug. Echter lijkt iedereen op de verkeerde plek te zoeken. Ik zie namelijk dat je nog in bezit bent van ons oude DrayTek modem, hier worden geen updates meer voor uitgevoerd. Deze wil ik meteen voor je omwisselen, ik gok namelijk dat dan alle verbindingsproblemen verholpen zullen worden. Hier moet wel een monteur voor langs komen om de Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept! Kan ik dit voor je in gang zetten? 


Hi Tommy, thanks for your fast response. The modem even if it is an old model does no trigger any network connection in my house. I am a home worker and some have to work until 6AM and never experienced network disconnect with my laptop. Changing the modem is an option only if you guarantee that this is the root cause of the problem. Yes, you can schedule the replacement of the modem but it must be done very fast. The monteur can live our place only when I confirm that my VPN connection to my employer intranet is successful. In other words, we are not going to try to fix the TV-Box at  the costs of preventing me to work because a new modem is installed. King regards. SC.

 


Hi @SC-Hoofddorp, thanks for your quick response. I assume a new modem will restore the connection. I have set everything in motion for you. You will receive a message to schedule the appointment with the technician. The modem arrives separately from the technician, this shipment can be tracked in My T-Mobile! Can you let me know, after the installation, if it fixed the connection problems? 

 

I also recommend increasing your internet speed. You now have 20 Mbit/s, this is a very old subscription and we don't sell it anymore either. But that's entirely up to you. You can change this in My T-Mobile.


Hi Tommie, we do not plan to increase the network speed because we do not need this. Our request is about having your company to stop reset remotely our TV Box every night since May 6th 2023.. I see that the modem is on its way.This must comes along with a technician for the installation.  am not going to replace the modem and troubleshooting for hours on the phone with you team. The technician will do this. Kind regards. Sabrina.


Hi Tommie, you ordered the replacement modem yesterday June 12th and the Track & Trace XXXX shows that it was delivered last week June 6th at our house: we did not received any modem.

 

Moderator Edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

 


I would remove that screenshot or replace it with one where all your personal info is blacked out, as everybody reading this forum can see your personal info now.
 


@SC-Hoofddorp I think you misunderstood me. The technician will come and do the installation, only the modem will be sent separately. You don't have to do anything for this. I replaced the modem today, there is no Track & Trace code for this yet. The code you posted is your old code for the TV Box you already received.


Hi Tommie, I understand now. thx!. I will make an appointment with the monteur when the replacement  modem is delivered.

 


Reageer