T-Mobile Ref 6394324 - Als het probleem tegen zaterdag 18 juni niet is opgelost, tekenen we een contract met een andere tv-internet provider.
Hoi team
Sinds T-Mobile op 6 mei 2023 een algemeen onderhoud heeft uitgevoerd, wordt de TV-Box elke nacht op afstand gereset en losgekoppeld van het netwerk.
Ik ben een thuiswerker en heb nog nooit een internetverbinding ervaren = dit is geen probleem met onze router/modem.
Begin juni heb ik het probleem gemeld bij uw ondersteuningsdienst, die u heeft gevraagd om de TV-box dagelijks eenvoudig te blijven loskoppelen / weer aansluiten om de tv te kunnen gebruiken. Dit is onaanvaardbaar en wij zijn klant sinds 2016!
Ze besloten toen om de TV-Box te vervangen en zeiden: "Er is geen garantie dat het probleem hiermee wordt opgelost!".
De TV-box is begin juni vervangen, en nog steeds wordt de TV-box elke nacht op afstand gereset en wordt de verbinding met het netwerk verbroken!
Ik heb minstens 4 telefoongesprekken met uw ondersteuningsteam, die uiteindelijk hebben erkend dat de oorzaak van het probleem inderdaad bij de T-Mobile-netwerkapparatuur ligt en dat veel klanten met hetzelfde probleem worden geconfronteerd (klachten zijn overal op het openbare internet) sinds
begin 2023, en dat uw bedrijf aan een oplossing werkt.
Dit ticket 6394324 (Kenmerk: 2370/AWA63801) is aangemaakt door onze service om de verhuizing van onze TV-Box naar een andere server aan te vragen om dit langdurige probleem op te lossen.
Als het probleem tegen zaterdag 18 juni niet is opgelost, stoppen we de verhuizing naar een andere locatie die na die datum is voorzien.
Met vriendelijke groeten,
SC