Skip to main content

Vanmorgen is bij ons Glasvezel Internet en TV geïnstalleerd. De TV werkt en ook de wifi doet het maar via  de afstandbediening kan ik alleen op 1 t/m 0 drukken en krijg ik geen gids, apps, radio e.d.. te zien. 
Wel Netflix.

Ik heb al ontkoppeld en weer gekoppeld. 
Maakt niets uit. 

als ik dan toch ergens bovenin gids kan aanklikken meldt de tv dat er geen internetverbinding is…

Hi ​@Ezz1968, welkom op onze Community!

Het kan zijn dat de connector van de batterij niet helemaal lekker is. Kan je eens nieuwe batterijen erin stoppen en kijken of de knoppen dan wel werken? Heb je de Mediabox bekabeld aangesloten? Zo niet, kan je hem bekabeld aansluiten en kijken of je de melding van geen internet als nog voorkomt? 

Beiden gedaan en beide keren geen succes.

Alles is blijkbaar wel verbonden. Rara politiepet

​@Tommie van Odido  De Odido TV app op tablet en TV werkt wel.

Hoi ​@Ezz1968, ik help je graag verder! Voor mij is nog niet duidelijk uit de foto's of je dezelfde foutmelding ook krijgt wanneer je je Mediabox bekabeld aansluit. Ervaar je dan verschil? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido Er is geen verschil tussen wel/niet bekabeld

Kan je de Mediabox eens voorzien van een factory reset ​@Ezz1968? Werkt hij dan wel weer? Anders kunnen we wel een nieuwe Mediabox uittesten!

@Tommie van Odido  Resetten maakt geen verschil

Dank ​@Ezz1968! Ik heb je bij deze een nieuwe Mediabox toegestuurd. Deze leveren we zo snel mogelijk, je ontvangt een e-mail van de bezorgdienst zodra deze in hun handen is. Zo kan je het pakket gemakkelijk volgen. We sturen je nog een retourinstructie voor het terugsturen van deze Mediabox. Alvast bedankt voor deze moeite en laat mij de uitkomst weten!

Reageer