Skip to main content

Sinds vanmorgen alleen de publieke zenders de rest is zwart. Heb de app op de tv al opnieuw geïnstalleerd en de modem losgekoppeld maar het probleem blijft. Iemand een oplossing?

Welkom op onze community! @Vissers90 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt en fijn dat je zelf al het één en ander hebt getest. Ik help je graag verder, zodat je weer van alle zenders kan genieten! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan kijk ik meteen met je mee. 

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

 


Reageer