Hi @Niels001, ik heb dit zelf toevallig van de week gehad, bij mij hielp het om de Mediabox minimaal een minuut van de stroom te halen en hem hierna weer opnieuw aan te sluiten. Zou je dit voor me willen proberen? Mocht dit niet werken, dan kijk ik graag verder met je mee. Ik zie alleen dat de geboortedatum in je profiel niet overeenkomt met de geboortedatum die bekend staat bij het abonnement. Zou je dit aan kunnen passen?
Hallo Nora.
Dat had ik al geprobeerd. Maar nu nog eens gedaan. En helaas werkt dat niet. Het is vreemds dat alles werkt behalve die twee knoppen. Terwijl het led lichtje wel knipperde van tvbox knop als ik er op klik. Het heeft prima gewerkt maar is ineens gestopt.
Geboortedatum is wel goed. Jij ziet de andere van 24 11. Echter zijn er meer contracten en contacten op dit adres. Maar kent odido maar 1 contractant terwijl dat feitelijk onjuist kan zijn.
Wat kan ik nu doen?
Hi @Niels001, zou je eens de batterijen van de afstandsbediening willen veranderen? Het probleem met dat alleen de volumeknoppen niet werken lijkt namelijk een batterij gerelateerd issue te zijn en het vervangen van de batterijen lijkt dit helemaal op te lossen!
Beste Nora.
Als je mijn eerste bericht echt had gelezen had je kunnen weten dat ik ze al vervangen heb. Net als resetten. Opnieuwe koppel ect.. nu ben ik alleen maar dingen dubbel aan het doen. En intussen twee dagen verder. Wat kan ik nu doen om het op te lossen wat niet op internet terug te vinden is.