Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
Heeft iemand al meegemaakt dat de tv gids onderin beeld totaal de weg kwijt is..? Dat er dus totaal niet uitgezonden wordt wat er staat…? Afsluiten en cache wissen geeft weer een goede inhoud...
Heeft iemand al meegemaakt dat de tv gids onderin beeld totaal de weg kwijt is..? Dat er dus totaal niet uitgezonden wordt wat er staat…? Afsluiten en cache wissen geeft weer een goede inhoud...
Ja klopt even uitschakelen en dan is alles weer goed
Ik ga geen gmail account aanmaken, ook al bedoel je het goed en waardeer je goede bedoeling. Maar ik geloof en vertrouw Odido met wat ze zeggen niet meer. Ik wacht het 14dgn af. Werlt het nog steeds niet, kan de hele Google TV Streamer het bekijken en knal hem op Marktplaats.Ik blijf dan bij het oude vertrouwde Google Chromecast, die heeft altijd gedaan waar hij voor gemaakt is, nooit gezeik mee gehad. Het ligt ook niet aan Google Streamer maar alles is te verwijten aan 1) slordige gemakzuchtigheid Odido die jaar geleden al de software speciaal gericht en geschikt voor Google TV Streamer had moeten klaar hebben , zodat hun Odido Online TV ap gewoon zonder problemen en opstakels te installeren was geweest 2 ) de zeer zeer betreuringswaardige slechte manier van uit Odido naar ons als klant is zeer slecht en iets om als provider diep voor te schamen dramatisch slecht te noemen. In aug kan ik comtract vernieuwen en ik denk dat ik Odidp dan voor gezien hou en alleen er mijn gsm abonnenment nog ff heb tot jaar later omdat ik 2 jarig contract heb met mobiel. En masr een jaar voor Internet en TV. En dan raken ze een goedbetalende nette vaste klant kwijt. Ik ga weg bij Odifo. Dan maar wat duurder uit. Volgend jaar zit ik er qua financieën beter bij dus dan kan ik uitwaaien naar een andere provider. Odido is wat mij betreft a done closed case.
Hi allemaal, zojuist heb ik te horen gekregen dat we de beta versie gaan uitrollen naar productie. De versie moet intern wel nog goedgekeurd worden, maar als dit is gedaan dan zal morgen de update naar 25% van onze klanten uitgerold worden en maandag 50% en later ergens volgende week voor 100%.
Hi allemaal, zojuist heb ik te horen gekregen dat we de beta versie gaan uitrollen naar productie. De versie moet intern wel nog goedgekeurd worden, maar als dit is gedaan dan zal morgen de update naar 25% van onze klanten uitgerold worden en maandag 50% en later ergens volgende week voor 100%.
Top goed bezig odido!
zo het is al weer meer dan een maand geleden dat er gezocht werd naar een oplossing voor de Odido TV app op de Google streamer.
Betaald Odido nu mijn kijk.nl account? Jammer dat er niets gemeld wordt over of de oplossing al zit in de beta versie en wanneer dit gaat gebeuren.
En... Wordt er nu een kwart uitgerold?
Volgens mij is uitgerold. Ik ben afgemeld als bèta tester en gebruik nog chromecast 4k met de officiële release. Gisteravond kwam update 2.0.4672
zo het is al weer meer dan een maand geleden dat er gezocht werd naar een oplossing voor de Odido TV app op de Google streamer.
Betaald Odido nu mijn kijk.nl account? Jammer dat er niets gemeld wordt over of de oplossing al zit in de beta versie en wanneer dit gaat gebeuren.
De beta van de app werkt goed op de Google streamer! Ik ben daarvoor tester geworden zodat ik de beta kon testen, en de app werkte prima (lees in de berichten hiervoor)
En ik lees nu dat deze update dus uitgerold zou zijn naar de public (non beta) versie
Nou we zijn een maand verder en de app werkt nog niet zeer slecht van odido ik dacht altijd dat ze wel bij de tijd en bij de ontwikkeling van de nieuwe Google tv streamer was dus not.
Kom op odido maak het inorde.........
De streamer werkt nu naar mijn mening prima met de app. Zo goed zelfs dat de mediabox terug kan naar Odido! Het enige issue dat er nog steeds inzit is het enorme volumeverschil tussen zenders en met name ook tussen de radio en tv zenders.
Hoi bij mij wel de app niet kon hem wel installeren maar het doet het niet ze zeggen dat het door Android 14 komt dur ff afwachten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.