Een reactie vanuit een moderator zou ik wel fijn vinden.
Hi @Ton V, heel fijn dat je zo helder jouw verhaal deelt! Ik vind het echt heel erg rot om te lezen dat jij zonder tv het nieuwe jaar bent in gegaan. Merci voor alle heldere logs en voor jouw geduld tot nu toe. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jij hier telkens actie voor moet ondernemen en ik wil hier vanaf nu dan ook graag voor in the lead zijn, zodat jij via deze weg volledig op de hoogte wordt gesteld en hier niet weer zelf achteraan hoeft. Ik vind dat jij al erg lang zonder tv zit en ik heb de situatie zojuist dan ook geëscaleerd, zodat er zo snel mogelijk actie ondernomen kan worden. Ik heb gevraagd of de migratie naar het nieuwe tv platform eerder gerealiseerd kan worden of dat er wellicht toch nog een andere optie is waardoor jouw zenders weer terugkomen. Ik ga je hiervan op de hoogte houden en ga mijn uiterste best doen dat dit echt snel gefixt gaat worden. Excuses voor deze situatie!
Hi @Ton V,
Heb je niet toevallig de favorieten functie aanstaan met een lege lijst? Is mij ook een keer overkomen, kosten mij twee dagen om daar achter te komen
Hi @Ton V,
Heb je niet toevallig de favorieten functie aanstaan met een lege lijst? Is mij ook een keer overkomen, kosten mij twee dagen om daar achter te komen
Hi @TechRacing93 Ik had (kan er nu niet meer bij) wel een favorietenlijst actief, maar die was zeker niet leeg. Dank voor je meedenken.
Hi @Ton V, heel fijn dat je zo helder jouw verhaal deelt! Ik vind het echt heel erg rot om te lezen dat jij zonder tv het nieuwe jaar bent in gegaan. Merci voor alle heldere logs en voor jouw geduld tot nu toe. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jij hier telkens actie voor moet ondernemen en ik wil hier vanaf nu dan ook graag voor in the lead zijn, zodat jij via deze weg volledig op de hoogte wordt gesteld en hier niet weer zelf achteraan hoeft. Ik vind dat jij al erg lang zonder tv zit en ik heb de situatie zojuist dan ook geëscaleerd, zodat er zo snel mogelijk actie ondernomen kan worden. Ik heb gevraagd of de migratie naar het nieuwe tv platform eerder gerealiseerd kan worden of dat er wellicht toch nog een andere optie is waardoor jouw zenders weer terugkomen. Ik ga je hiervan op de hoogte houden en ga mijn uiterste best doen dat dit echt snel gefixt gaat worden. Excuses voor deze situatie!
hi @Lisa Dank voor je bemoeienis. Ben benieuwd (en hoopvol).
Morgen (06-01) verloopt de ‘normale’ termijn van 2 weken die men zegt nodig te hebben voor overgang naar het nieuwe TV-platform. Dus de aangegeven spoed-procedure is alvast mislukt
Vanavond plotseling TV-beeld zonder verdere mededeling. Dat was veelbelovend.
Helaas werkte de GIDS niet dus programma's zoeken is super onhandig.
Dus wat doe je dan? De smartbox herstarten! Leek me logisch, maar dat bleek niet zo'n goed actie, want dat zorgde ervoor dat we terug zijn bij af. Geen zender meer te benaderen
Vanochtend blijkt alles (weer) te werken . Heel fijn.
@Lisa Ben eigenlijk wel benieuwd wat er nu is gebeurd c.q. wat de oorzaak was.
Verder heb ik nog geen enkel bericht via SMS of mail gezien, maar het zij zo.
Nog wel van belang is de compensatie voor op de kop af 4 weken lang geen TV en mijn besteedde uren (2 uur in totaal obv bovenstaande log) aan de telefoon.
Hi @Ton V, ik ben echt ontzettend blij om dit te lezen! Dankjewel voor deze fijne terugkoppeling. Zojuist heb ik dan ook direct de vergoeding voor je in orde gemaakt van de afgelopen weken. Je kunt dit terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik was nog in afwachting van een reactie op mijn verzoek om de zenders weer werkend te krijgen, maar ik heb net uitgevraagd of er in plaats daarvan met mij gedeeld kan worden hoe dit issue is opgelost. Ik hoop dat mijn collega mij hier meer over kan vertellen, zodat ik dit aan je kan meegeven!
@Lisa Compensatie € 14,51 Serieus?? Exact 29/30 van de € 15,= maandbedrag voor TV. Jullie vergeten nog even de smartbox, want die had dus ook geen nut c.q. was mogelijk de oorzaak. Dan komt er dus nog minstens € 2,41 bij …..
Maar dat is toch een lachertje? Uren waarin ik niet productief kon zijn mag ik zelf dragen blijkbaar.
Hi @Ton V, zoals beloofd heb ik geprobeerd uit te zoeken wat de oplossing is geweest van jouw eerder genoemde issue! De technische dienst heeft jou in de juiste tv groep laten zetten en daardoor is alles weer gaan werken zoals het hoort. Wat betreft de compensatie, terechte opmerking van je over de TV Box. Deze heb ik er echter al bij op gerekend. Je betaalt nu 12,50 euro aan tv abonnementskosten per maand en 2,50 euro voor de TV Box (aangezien je hier 2,50 euro korting op hebt). Op basis hiervan kom ik dan op het bedrag uit dat ik voor je in orde heb gemaakt. Weet dus dat ik je echt de vergoeding heb gegeven waar je recht op hebt. Hopelijk heb ik het je zo iets duidelijker kunnen uitlleggen en snap je de uitkomst van het bedrag. Laat het echter gerust weten als je toch nog vragen hierover hebt!
Hi @Ton V, <knip> Je betaalt nu 12,50 euro aan tv abonnementskosten per maand en 2,50 euro voor de TV Box (aangezien je hier 2,50 euro korting op hebt). Op basis hiervan kom ik dan op het bedrag uit dat ik voor je in orde heb gemaakt. <knip>
@Lisa OK. Ik had nog € 15,= + € 2,50 in beeld. Dan klopt het qua abonnementskosten inderdaad. Dank daarvoor. Blijft de frustratie over de onnodig lange doorlooptijd en mijn besteedde tijd daarin.
Maar blijkbaar moet ik dat dan maar slikken zonder compensatie .
Ik heb alle begrip dat er weleens iets mis gaat. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, fact of life.
Maar als vervolgens men niet bij machte is binnen redelijke tijd de dienstverlening te herstellen, dan vind ik het niet fris om dat alleen af te doen met de abonnementskosten.
Hier laat ik het verder bij. Goed weekend.
Hi @Ton V, heel graag gedaan en dankjewel voor jouw terugkoppeling! Ik waardeer je feedback zeker en heb ook intern doorgespeeld of we hier in het vervolg wellicht toch iets mee kunnen. Altijd goed om dit soort punten aan te snijden, want ik wil altijd graag met iedereen rekening houden. Als er toch nog een andere vraag of opmerking in je opkomt, weet dan dat je mij altijd aan mijn (virtuele) mouw mag trekken. Maak er voor nu nog een hele fijne dag van!