Skip to main content

Sinds vanmorgen werkt de mediabox met de afstandsbediening niet meer zoals gisteren.  

 

Sinds vandaag werken de knoppen die niet werkte ( netflix, apps, tv gids, radio) ineens wel. 

Maar de knoppen die wel werkten werken ineens niet meer.  

Tv knop werkt niet, tv gaat niet meer aan of uit.

Volume knop werkt niet. Kan het geluid niet aanpassen.

Source knop werkt niet meer. 

Het geluid van de tv  hapert.  Steeds geluid, dan een paar seconden stil dan weer geluid.  Heel erg irritant.

Verschillende instellingen geprobeerd. Internet opnieuw opgestart.  Tv gereset.  Mediabox gereset.  

Is er een update geweest ?

 

Hi @Angelique82, welkom op onze Community!

Nee er is geen update geweest voor de afstandsbediening. Dus dit vind ik wel erg vreemd omdat de knoppen het nog niet zouden moeten doen haha. Ik heb je voor de zekerheid een nieuwe opgestuurd. Deze past door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn hiervoor.


Hoi Tommie,

Bedankt voor je reactie.

Toch doen die knoppen het sinds gisteren echt. 

Alleen de volume knop doet het niet meer en de tv (aan/uit) knop doet niks meer en de source knop werkt niet meer. 

Hiervoor moet ik nu de afstandsbediening van de tv zelf gebruiken. 

Het haperen van het geluid heb ik op weten te lossen door: instellingen bij geavanceerde geluidsinstellingen, indeling selecteren op none:never use surround sound.

Nu hapert het geluid niet meer.  

 

Bedankt voor het opsturen van een nieuwe ab. 

Hopelijk lost dit iets op. 

Fijn weekend.


Hoi, vandaag de nieuwe mediabox geïnstalleerd. 

Alleen werken de knoppen van de afstandsbediening radio, TV, Netflix en apps niet.

Is hier een update voor?


Hi @Angelique82, welkom op onze Community!

Nee er is geen update geweest voor de afstandsbediening. Dus dit vind ik wel erg vreemd omdat de knoppen het nog niet zouden moeten doen haha. Ik heb je voor de zekerheid een nieuwe opgestuurd. Deze past door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn hiervoor.

 

@Tommie van Odido

Het probleem is opgelost door de nieuwe afstandsbediening.  

Bedankt 👍🏻


Hoi, vandaag de nieuwe mediabox geïnstalleerd. 

Alleen werken de knoppen van de afstandsbediening radio, TV, Netflix en apps niet.

Is hier een update voor?

Dat klopt.  Deze werken ook nog niet.  


Hi @EvertE, dit is een bekende bug en we zijn ermee bezig om dit op te lossen! Zodra we hier een update over hebben, zullen we dit in het volgende topic plaatsen: 

 


Reageer