Hallo,
ik gebruik sinds een week de Odido Mediabox (na > 20 jaar Ziggo TV...)
Vanaf dag 1 heb ik problemen met de ab. Deze reageert niet. TV schakelt wel in, maar mediabox niet. Vaak begint het rode lampje rechtsboven te knipperen. Connecten/resetten via Home en OK lukt af en toe, of via OK en volume up of down. Maar meestal niet. Eerder deze week kwam ik thuis en lag de ab te knipperen terwijl er minimaal al 18 uur geen TV gekeken was. Ik merk ook dat het uitzetten niet goed werkt, series op Netflix e.d. lopen gewoon door, en kan na uren niets doen de mediabox gewoon nog pingen, terwijl ik heb ingesteld dat de mediabox na 4 uur op stand-by moet.
Ik heb de Mediabox al meerdere keren herstart, heb de laatste firmwares, heb de ab al meerdere keren losgekoppeld en weer verbonden, er zitten nieuwe batterijen in, maar probleem blijft. Nu krijg ik m helemaal niet meer aan. En de kids en vrouwlief ook niet, dat levert nogal wat druk op thuis .. ;-)
Ik kan het antwoord niet op dit forum vinden, vandaar dit nieuwe topic, Ik hoop op een snelle oplossing, anders vlucht ik snel weer terug naar Ziggo, dan maar geen glasvezel.