Skip to main content
Vraag

Activatie code viaplay niet ontvangen

  • 1 September 2024
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Beste,

 

Ik heb via Odido website Viaplay aangevraagd. Toen heb Ik een email van Odido ontvangen waarin staat dat ik Viaplay kan activeren (er wordt geen activatie code in die email gestuurd). Ik klik op de link en wordt naar een Viaplay inlog pagina geleid. Daar wordt gevraagd welke provider ik heb - ik klik op Odido en dan wordt mijn Odido klant nummer (die heb ik) en ook een Activatie code gevraagd. Alleen die heb ik dus niet ontvangen, en die staat dus niet in de Odido email waarin staat dat ik Viaplay kan activeren. 

Toen heb ik met Odido klanten service gebelt, en ik krijg een blije medewerker die mij leuk verteld dat Odido de activatie codes niet weet. Die medewerker verteld me dat hij me gaat doorverbinden met Viaplay klanten service. Daar krijg je een heel raar gesproken service stemmetje (heel zwaar accent) dat ik nummer 19 in de wacht rij ben…

Ik blijf nog rustig, maar wat is dit een ongelofelijk slechte service. Een simpel dingetje wat jullie niet voor elkaar krijgen . Ik snap waar al de 1 star reviews vandaan komen, ik geef Odidio ook 1 ster, want dit verwacht je toch niet anno 2024...

Ik ben nu dus al 30 minuten in de wachtrij bij Viaplay om een activatie code te krijgen die Odido mij moet sturen maar Odido lukt dat niet….. 


Reageer