Skip to main content

Vanaf 27 december zijn wij overgegaan naar odido . Na alle mails gehad te hebben van odido zijn wij er nu achter gekomen dat wij nooit geen acteveringscode gehad hebben voor viaplay. Na meerdere keren gebeld te hebben met jullie klantenservice gaf de laatste persoon aan dat we het via de communityservice konden proberen want hij kon de code niet achterhalen .

Graag vandaag de code ivm formule 1 😪😪😪

Hi @Hermanjojo ik geef je hier graag meer duidelijkheid over de activatiecode, dit is namelijk jouw klantnummer! Deze kan je terugvinden in jouw Mijn Odido account en staat ook op jouw facturen vermeld. Toen Viaplay is aangezet, is er een e-mail naar je toe gestuurd om dit account te activeren. Hierin wordt je doorgeleid naar jouw Mijn Odido account waarin je een Viaplay account kan aanmaken en deze gelijk kan activeren. Ik heb voor de zekerheid deze e-mail opnieuw naar je toe gestuurd, zodat je deze stappen door kan nemen. Wil je het me laten weten zodra het gelukt is om deze stappen te volgen? 


Reageer