Beantwoord

5 minuutjes vooruit spoelen + kwaliteit?

  • 29 May 2024
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Hallo,

Een vraagje: bij een bekende groene provider krijg ik bij het terugkijken van Familie Gillis eerst een paar minuten van De Bondgenoten te zien. Ik spoel dan gewoon 5 minuten door tot het programma begint. En dan kijk ik het hele programma uit. 
 

Kan dit bij Odido ook? En vraag 2: is de kwaliteit van Odido TV ook net zo goed als bij de buren? Ik heb een nieuwe OLED TV, dus daar zal het niet aan liggen. ;)

icon

Beste antwoord door Dennisweb 30 May 2024, 11:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dennisweb, het is niet op elke zender mogelijk om vooruit te spoelen maar bij een hele boel wel. Ik heb het voor je nagekeken en het werkt op SBS6 voor Peter Gillis!

Ik weet niet hoe de kwaliteit van de buren is, zou je dit kunnen verduidelijken?

Hi @Tommie van Odido. Top! Ik heb ook Odido Mobiel, dus het is wel interessant om ook glasvezel te nemen. Vanavond weet ik of ik mogelijk ga verhuizen. :-))

Ik las in de huisregels dat ik geen namen van andere providers mag noemen. Met ‘de buren’ bedoelde ik de provider die ik nu thuis bij mijn ouders heb. Een groene, groter provider van drie letters. :-)

Reputatie 7
Badge +9

Ah zo bedoel je dat haha! Je mag wel namen noemen van andere providers, echter geen profielfoto's met iets van een andere provider of Odido erin @Dennisweb.

 

Reageer