Goedemiddag,
Wegens gezinsuitbreiding zijn mijn partner en ik naar het kijken naar een koopwoning (we wonen nu in een te kleine huurwoning) en daarnaast een grotere (private lease) auto.
Echter bleek bij de aanvraag van de private leaseauto dat ik een negatieve BKR-registratie heb bij Odido. Deze is door slordigheid bij mij ontstaan, maar staat me nu dus behoorlijk in de weg bij het maken van de volgende stap in ons leven.
Ik heb hierover al een korte mail gestuurd naar incasso@odido.nl, en ik kreeg van Sjoerd een mail terug dat de registratie niet verwijderd zal worden. Dit is voor ons, zoals misschien te begrijpen is in onze situatie, eigenlijk helemaal geen goed nieuws. Wij moeten echt groter gaan wonen en een koopwoning is dan de volgende stap.
Ik heb zojuist nogmaals een mail gestuurd naar hetzelfde e-mailadres, waarin ik onze situatie duidelijker heb uitgelegd en enkele bewijsstukken heb bijgevoegd. Alleen was de reactietijd vorige keer ook een week en met de feestdagen die eraan komen, vrees ik dat het nu alleen maar langer gaat duren.
Zou iemand met mij mee kunnen kijken of het mogelijk is mijn verzoek met enige voorrang te behandelen? Wij kunnen niet echt heel veel langer wachten. Bedankt!