Skip to main content

Goedemiddag,

Wegens gezinsuitbreiding zijn mijn partner en ik naar het kijken naar een koopwoning (we wonen nu in een te kleine huurwoning) en daarnaast een grotere (private lease) auto.

Echter bleek bij de aanvraag van de private leaseauto dat ik een negatieve BKR-registratie heb bij Odido. Deze is door slordigheid bij mij ontstaan, maar staat me nu dus behoorlijk in de weg bij het maken van de volgende stap in ons leven.

Ik heb hierover al een korte mail gestuurd naar incasso@odido.nl, en ik kreeg van Sjoerd een mail terug dat de registratie niet verwijderd zal worden. Dit is voor ons, zoals misschien te begrijpen is in onze situatie, eigenlijk helemaal geen goed nieuws. Wij moeten echt groter gaan wonen en een koopwoning is dan de volgende stap.

Ik heb zojuist nogmaals een mail gestuurd naar hetzelfde e-mailadres, waarin ik onze situatie duidelijker heb uitgelegd en enkele bewijsstukken heb bijgevoegd. Alleen was de reactietijd vorige keer ook een week en met de feestdagen die eraan komen, vrees ik dat het nu alleen maar langer gaat duren.

Zou iemand met mij mee kunnen kijken of het mogelijk is mijn verzoek met enige voorrang te behandelen? Wij kunnen niet echt heel veel langer wachten. Bedankt!

hoi ​@KrulvanBol ,

Er zijn om de een of andere reden de afgelopen dagen heel veel spoed verzoeken geweest. De backoffice afdelingen zijn de komende dagen niet open. Dus je zult even wat meer geduld moeten hebben. Een week voor deze afdeling is inderdaad een normaal termijn.

Trouwens, als “Sjoerd” aangeeft dat de registratie niet verwijderd kan worden, stond daar dan niet bij waarom niet?  Staan er wellicht nog rekeningen open?

@KrulvanBol  Zie mijn onderschrift vul alles zo volledig mogelijk in. 
 Hoelang weet je al van de Negatieve BKR?Wat jammer dat je het niet gelijk hebt opgelost 
Als ik lees hoeveel van deze aanvragen binnen komen zou ik maar niet meer rekenen op een oplossing in 2024. 
 Zie ook antwoord van ​@eric  

Groetjes ik zal voor je duimen. 

@eric Er staat niets meer open en abonnement is ook al afgelopen. In de mail werd gezegd dat hij er nu geen reden toe ziet. Wellicht ben ik ook niet volledig genoeg geweest in de eerste mail, vandaar dat ik er nog een keer achteraan heb gemaild.

@Cristien gegevens zijn ingevuld :-)

Vrees dat ik dan toch nog even geduldig moet afwachten

@eric Er staat niets meer open en abonnement is ook al afgelopen. In de mail werd gezegd dat hij er nu geen reden toe ziet. Wellicht ben ik ook niet volledig genoeg geweest in de eerste mail, vandaar dat ik er nog een keer achteraan heb gemaild.

@Cristien gegevens zijn ingevuld :-)

Vrees dat ik dan toch nog even geduldig moet afwachten

Ik vrees het ook. Maar de makelaars en banken werken ook op halve krachten dus wie weet werkt dat in jullie voordeel.,

Fijne kerstdagen 

Reageer