Skip to main content

Sinds enige tijd geeft mijn netwerk als advies om te upgraden naar WPA3 (in plaats van WPA2).

Ik ben al enkele jaren klant bij jullie en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer model met WPA3 / Wifi-6 ondersteuning.

ik zou ook graag mijn T50 willen omruilen voor een T56 model. Speciaal met het oog op Wpa3 en Wifi 6 voor mijn apparatuur. Ik ben al enkele jaren klant bij jullie.

alvast bedankt!

Hi ​@hans petersen, natuurlijk! Dat regel ik met alle liefde. Wel mis ik de complete verificatie in je Community profiel. Wil je hier alsjeblieft jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN aan toevoegen? Laat het weten als deze gegevens erin staan. Dan maak ik het zo snel mogelijk in orde!

Gedaan, dank je !

Mega bedankt ​@hans petersen, het is bij deze geregeld. Je krijgt nog een e-mail van DHL zodra het pakket in hun handen is. Hiermee kun je het pakket volgen. De T50 hoeven wij niet retour, deze mag je afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt!

Ik heb eveneens een oude T50 en loop tegen dezelfde Wifi aspecten aan. Is het mogelijk deze om te ruilen voor de T56?

Hoi ​@steens, zeker! Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

morning, ik zou ook graag mijn oude T50 modem laten vervangen tbv WiFi6 en verbeterede beveiliging. Alvast dank!

Reageer