Hi @PvdLeij onze excuses, ik denk dat hier overheen is gelezen! Geen zorgen, ook voor jou heb ik nu een nieuw T-54 modem besteld. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Het modem komt zo snel mogelijk je kant op!
Hi @PvdLeij onze excuses, ik denk dat hier overheen is gelezen! Geen zorgen, ook voor jou heb ik nu een nieuw T-54 modem besteld. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Het modem komt zo snel mogelijk je kant op!
Super dankjewel @Demi van Odido
Hallo Odido
Kunnen jullie mijn T50 ook omruilen voor een T54.
Hopelijk haal ik met Wifi 6 dan wel 1gbps in plaats van 1/5 wat ik nu haal.
Mvg Fatih.
Hoi @Fatillio, ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd! Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana
Dankjewel @Ishana van Odido
@Ishana van Odido @Demi van Odido en elke andere moderator van Odido,
Hier hetzelfde verhaal (WPA3/Wifi6) als eerder in dit draadje al langs gekomen is, maar ook omdat een 2,5 Gbit poort erbij goed is voor mijn LAN+NAS.
Ik begrijp dat voor mijn DSL verbinding een T-54 model het beste is. Zou iemand van jullie voor mij een kastje op willen sturen?
Met vriendelijke groeten
Bretthos
Hoi @Bretthos, zeker! Ik heb meteen een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana
Hoi @Bretthos, zeker! Ik heb meteen een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana
Beste Ishana,
De modem is gearriveerd. Dank je wel voor het snelle opsturen. We gaan het zo snel mogelijk optuichen.
vr. gr. Brett
Hallo Odido,
Ook wij hebben nog een oud modem, de Zyxel VMG8825-T50 en willen deze graag omruilen voor een nieuwe. Kunnen jullie dit regelen?
MVG,
Henry
Hallo Odido, wij willen ons T50 modem ook omruilen voor een T56. Zijn ze al weer boorradig?
MVG,
Henry
Hi @scooby228, de T-56 is op dit moment nog niet op voorraad, de verwachting is dat deze eind november er weer zullen zijn. Je kan tegen die tijd weer een berichtje sturen, of ik kan per direct de T-54 naar je toe sturen, mocht je deze liever willen gebruiken.
Hi @scooby228, de T-56 is op dit moment nog niet op voorraad, de verwachting is dat deze eind november er weer zullen zijn. Je kan tegen die tijd weer een berichtje sturen, of ik kan per direct de T-54 naar je toe sturen, mocht je deze liever willen gebruiken.
Hallo Nora, dan wacht ik op de T-56. Moet ik zelf weer een bericht sturen of is het voldoende dat ik dat nu aangeef (je zou zeggen dan Odido het dan weet) ?
Hi @scooby228, ik snap je! Toch vraag ik je om ons een bericht te sturen. Je bent er dan zeker van dat dit geregeld is. Als één van ons dit persoonlijk in zijn of haar agenda zet en die gene is er niet of valt kortstondig uit, dan lopen we het verzoek mis. Hier een melding plaatsen is daarom het beste, dan ziet één van ons het altijd en regelen wij de switch naar de T-56!
Sinds enige tijd geeft mijn netwerk als advies om te upgraden naar WPA3 (in plaats van WPA2).
Ik ben al enkele jaren klant bij jullie en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer model met WPA3 / Wifi-6 ondersteuning.
Hi @Abdullah992, dit is zeker mogelijk! Ik heb direct jouw modem omgewisseld voor een T-54 die zowel WPA3 als Wifi6 ondersteunt. Zodra het modem onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. Het oude modem hoef je niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel plezier wensen met het nieuwe modem!
Hi @Abdullah992, dit is zeker mogelijk! Ik heb direct jouw modem omgewisseld voor een T-54 die zowel WPA3 als Wifi6 ondersteunt. Zodra het modem onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. Het oude modem hoef je niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel plezier wensen met het nieuwe modem!
Hartelijke dank Nora voor spoed reageren,
Even een korte vraag: ik heb thuis een glasvezelverbinding 1 GBs en ik denk dat t-56 model heeft WAN- en LAN-poorten die hogere snelheden ondersteunen vergeleken met de t-54 model. Aangezien ik thuis een NAS-server heb, zou ik daar gebruik van maken?
Nee @Abdullah992, de T-54 en T-56 hebben evenwaardige poorten. 1x 2.5 Gb port en 4x 1 Gb port.