Skip to main content

Goedemorgen, ik ben al lange tijd tevreden klant bij eerst T-mobile en nu Odido. Ik heb ivm lastig wifi kunnen ontvangen 2 wifi punten extra in mijn abonnement. Toch heb ik met name beneden in huis bij de voordeur en in de tuin slecht bereik. Mijn buurman is ook klant bij jullie en gaf mij de tip om te vragen of mijn verouderde T50 modem wellicht vervangen kan worden. Ook hier op het forum heb ik gelezen dat dit de situatie flink kan verbeteren. Vandaar de vraag of mijn T50 modem ook door een modern exemplaar vervangen kan worden?

Met vriendelijke groet, Chris

Goedenavond, helaas nog geen bevestiging dat de opgestuurde apparatuur is ontvangen. Wel een e-mail dat ik dit nog moet terugsturen, maar dat heb ik dus al gedaan, echter niet met de qr code. Zou iemand mee willen kijken die ook met de barcode in mijn profiel kan zien dat ik het naar Odido heb opgestuurd? 

Alvast dank!

Vriendelijke groet, Chris

Hoi ​@chrisjecool, ik heb het direct handmatig verwerkt! Je zult een bevestiging per e-mail ontvangen. Stuur me gerust een bericht als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen! ✨ Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido yes, ik heb de bevestiging gekregen, superbedankt! Ook voor iedereen hier fijne feestdagen!

Groet, Chris!

Reageer