Hi @chrisjecool, welkom op onze Community!
Dat kan ik zeker voor je in gang zetten. Op dit moment is de T-56 niet voorradig, pas eind november weer. Ik kan het modem omruilen voor de T-54, de wifipunten moeten dan ook vervangen worden en retour gestuurd worden. Ik moet die omruilen voor de WX5600's. Zal ik dit voor je in gang zetten of wacht je liever tot eind november?
Hallo Tommie, dank voor je snelle reactie. Die 6 weken zing ik nog wel uit, dan wil ik me al graag aanmelden voor zo'n T56 modem, kun je mij daarvoor al in de wacht zetten?
Vriendelijke groet, Chris
Hallo Tommie, Goedemorgen.
Ik heb de T56 nodig ook en eind november zing nog wel uit voor mij.
Kun je mij daarvoor ook al in de wacht zetten graag?
Mijn vraag staat hier.
Goedemorgen @Tommie van Odido, voor de zekerheid, omdat er even door dit topic heen gefietst werd . Is het mogelijk dat je al registreert dat ik graag de T56 wil ontvangen zodra deze weer leverbaar is? Hoor graag van je!
Met vriendelijke groet, Chris
Hey @chrisjecool, nee ik kan dat niet registreren. Graag zelf alert op zijn en contact opnemen eind november!
@Tommie van Odido ik heb begrepen dat de T56 inmiddels weer op voorraad is, zou je voor mij een omruilen in gang willen zetten? Ik heb nu een T50 en 2 wifi hotspots. Alvast dank!
Hi @chrisjecool, goed dat je ons aanschiet! Ik heb het meteen in orde gemaakt. Je krijgt nog een e-mail ter bevestiging. De T-50 hoeven wij niet terug. Je kunt deze afleveren bij een milieupunt bij jou in de buurt, bijvoorbeeld. Weet dat je een trackinglink krijgt via een e-mail van de bezorgdienst zodra deze in hun handen is!
@Cheyenne van Odido geweldig, dank je wel! Zitten daar ook andere wifipunten bij?
Ook ik zou graag de T50 willen omruilen voor de T56. Wil het wifi uitbreiden thuis .
Alvast bedankt!
Hoi @emoe52, we hebben op dit moment alleen een beperkte voorraad van onze Zyxel T-56 modems. Maar ik heb het direct voor je aangevraagd en het komt zo snel mogelijk jouw kant op. Houd er rekening mee dat het wat langer kan duren dan normaal. Per e-mail houden we je op de hoogte. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana
Hoi @chrisjecool, geen zorgen! Ik heb je huidige wifipunten meteen verwijderd uit je abonnement. Vanwege een technische issue kunnen we de nieuwe wifipunten pas opsturen zodra de oude teruggestuurd zijn naar ons. Laat je een reactie achter als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt! Groetjes, Ishana