Skip to main content

Hi, 

Nu een aantal maanden mijn eigen internet abbo bij Odido, tot dusver nog niet echt problemen. Laatste 2/3 weken opvallend lage download snelheden, waarbij upload  vaak 4 a 5x sneller is, ook als er verder geen apparaten actief gebruik maken van het netwerk.

Ik heb een abbonnement voor glasvezel van 400up/down, ik snap enig verlies en daar zou je mij niet zo snel over horen maar ik kan hier niet heel veel mee.

 

Bovenstaand een testresultaat, bedrade verbinding en verder geen apparaten op het netwerk.

 

Media converter en modem(Zyxel T-56) heb ik beide ff uit en aan gedaan. Modem ook gereset maar tevergeefs.

 

Wat doe ik hier fout/kan ik aanpassen of is dit een issue vanaf de andere kant?

 

Bij voorbaat dank!

Nog steeds niet opgelost 

Allemachtig...


Het is een specifiek issue in Leeuwarden @l33t, het gaat om een specifieke wijkcentrale en poort. Meerdere klanten ervaren hierdoor deze problemen. Het is grondig in onderzoek maar dit is wel een lastig onderzoek. Hopelijk kunnen ze snel de speld in de hooiberg vinden en dit oplossen! 


@Tommie van Odido Ik begrijp dat dat lastig kan zijn, maar het duurt inmiddels 7 weken. Picobello bv had het nog sneller en met duidelijkere communicatie uitgevoerd, tot dusver moet alles van mijn kant komen. 

 


Nog steeds niet opgelost, wel wederom een factuur ontvangen 


Ik dacht ik voeg even een foto bij ter illustratie, hier deal ik dus al 2+ maanden mee. Maar het wordt opgelost en ze zijn echt heel hard aan het werk ermee!!!!1!

Ik heb mijn betaling gestorneerd en houd die voorlopig voor mezelf, zoals ik had aangegeven via mijn berichten op x, die gelezen zijn. Als het wordt opgelost, zal ik weer gewoon de factuur betalen.


Reageer