15x per dag geen internet..hup,alles valt weg, en dan staat dit er..
15 x per dag,dit gaat al zo vanaf het begin.
Ik stap over bha bha bha!
15x per dag geen internet..hup,alles valt weg, en dan staat dit er..
15 x per dag,dit gaat al zo vanaf het begin.
Ik stap over bha bha bha!
Hey
Het lijkt erop dat de verbinding niet stabiel is. Ik wilde een lijnmeting uitvoeren, echter krijg ik geen goed contact met het modem. Zou je het modem 30 seconden stroomloos willen maken en rustig laten opstarten? Dan kan ik een lijnmeting uitvoeren en kijken of de DSL lijn zelf wel stabiel is.
Ik ben vanmiddag pas thuis,zal ik je waarschuwen als ik er ben?
Ik ben er! Nu doen,?
Gaat lekker zo....is er eigenlijk wel iemand die kan helpen?
Moderators werken niet 24/7. Jij hebt nu het modem gerestart en dan zal Tommie volgende week die lijnmeting doen
Weet ik veel...heb dr 0 verstand van,weet echt niet hoe zoiets werkt. Heb nog nooit zó n slechte provider gehad. Ben blij als ik kan overstappen,want dit is echt k*t met peren!
Toedeloe
Ik ben meteen opnieuw jouw verbinding gaan meten en zie dat er iets niet helemaal goed gaat. Ik wil je vragen om het modem eens een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Daarnaast wil ik je vragen om de Mediabox eens via een andere LAN-poort te verbinden op het modem.
Laat je mij weten of dit voor verbetering heeft gezorgd? Ik kijk graag nogmaals met je mee indien nodig!
Heb alles al 20x geprobeerd,niks lukt
Wil je dit alsjeblieft nog eens proberen?
Mocht dit niet werken, kijk ik natuurlijk gelijk met je mee naar een werkende oplossing!
Zo, gedaan en n andere lan-poort genomen..
Ik ben gelijk weer gaan kijken, maar krijg nog steeds een melding dat er iets niet goed gaat. Heb je de mogelijkheid om met een andere UTP-kabel te testen? Mocht je deze niet in huis hebben, stuur ik je er graag één toe!
Nee,helaas,heb ik niet
Ik snap ook echt niet wat er ad hand is... :(
Stuur me de kabel maar op,dankje..
Ik heb je een UTP-kabel opgestuurd
Hoi!
Heb de kabel ontvangen en aangesloten…
Wat kan ik nu doen?
Hoi
Zoals ik t nu ervaar,gaat t goed..ik hou mn hart vast!
Mocht er toch nog iets niet helemaal goed zijn, laat je het dan gelijk weten? Ik sta voor je klaar!
Dankje! Hij doet het t/m nu nog minimaal 2x per dag,dus dat is al n hele verbetering! Ben benieuwd hoe t gaat als ik glasvezel heb!
Bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.