Hoi, ik wil graag inloggen op het beheerpaneel van de router. De bijgeleverde gegevens (die overeenkomen met de sticker achterop de router) kloppen niet.
Ook heb ik de resetknop met een paperclip ingehouden 10 seconden.
Hoe lossen we dit op?
Hoi, ik wil graag inloggen op het beheerpaneel van de router. De bijgeleverde gegevens (die overeenkomen met de sticker achterop de router) kloppen niet.
Ook heb ik de resetknop met een paperclip ingehouden 10 seconden.
Hoe lossen we dit op?
Hallo
De WiFi gegevens werken wel? Je logt in op de Zyxel door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan en voer admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat in.
Wifi werkt wel, echter op 192.168.1.1 krijg ik iedere keer te zien dat het wachtwoord fout is. Meerdere malen geprobeerd en zelfs router gereset.
Er zitten geen 1/l of 0/O in, dus het wachtwoord is super duidelijk
Ik gebruik ‘admin’ met kleine a. Ook als ik via een barcode scanner het “Login password” scan, krijg ik het zelfde wachtwoord wat niet correct wordt gezien.
Hi
Ik kijk graag met je mee, echter kan ik op dit e-mailadres geen abonnement vinden. Kan je je klantnummer in je profiel zetten? Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen → Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds → Klantnummer: ABC12345.
Vind je het goed als ik het modem van een afstandje reset
Ik heb hem voor je gereset
Helaas, het werk nog niet. Kunnen jullie op afstand proberen in te loggen met het standaard wachtwoord? K***5
Ik weet niet of ik je moet taggen in berichten om een notificatie te geven
Ik heb het wachtwoord voor je aangepast en opgestuurd via een privébericht
Dankjewel! Nu werkt het
Fijn om te horen
Ik heb het wachtwoord voor je aangepast en opgestuurd via een privébericht
Beste
Ik ben sinds zaterdag overgestapt naar Odido en ik ervaar hetzelfde probleem als TimTheMan. Ik kan niet op de router inloggen via 192.168.1.1 met de gegevens op de achterzijde van het modem.
Is het mogelijk om ook mijn modem te voorzien van een nieuw admin wachtwoord en deze via een privébericht met mij te delen?
Groeten,
Steven Groot
Hi
Dat is zeker mogelijk, ik heb je het nieuwe wachtwoord via privébericht verzonden. Als het goed is moet je nu kunnen inloggen.
Bedankt
Helaas werkt het nieuwe wachtwoord ook nog niet.
Het lijkt erop dat de admin account vergrendeld is.
Kunnen jullie die ook ontgrendelen?
Ah dan is hij inderdaad vergrendeld
Ah dan is hij inderdaad vergrendeld
Dank je wel! Nu kan ik inloggen!
Hoi
Hallo, vanmorgen een nieuwe router T54 ontvangen en heb nu ook hetzelfdee probleem als
Kunnen jullie die ook ontgrendelen?
Ook al 2x reset naar fabrieksinstellingen gedaan.
Ik heb het wachtwoord voor je laten aanpassen
Hallo
Het lijkt erop dat het wachtwoord niet gewijzigd kan worden?
Kan het nogmaals ontgrendeld worden? Zal het daarna maar zo laten.
Dank alvast.
We hebben hem nogmaals aangepast
My client number is VDK02355
My modem is a T50 but it keeps saying ‘ De gebruikersnaam of het wachtwoord is niet correct. ‘
Best Regards
Nic
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.