Skip to main content
Beantwoord

Geen wifi Ermelo

  • 20 June 2024
  • 6 reacties
  • 678 Bekeken

Al vanaf 12.00 uur vanmiddag heb ik geen wifi en geen tv. Er staat constant bij de storingsmeldingen dat er aan gewerkt wordt in Ermelo en Harderwijk, maar tot nu toe verandert er niks. Klantenservice geeft hetzelfde aan. Zijn er meer mensen met dit probleem en wanneer wordt het opgelost?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@EM De Jong Ik begrijp dat je de problemen graag snel opgelost ziet, wij ook! 

Op dit moment zijn mijn collega’s nog druk bezig met het onderzoek. Zodra wij meer weten, plaatsen wij het gelijk in dit topic: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community.

Hier in Ermelo ook al ruim 24 uur geen internet en TV. Het kan toch niet waar zijn dat er 24 uur nodig is om een kabel te vinden en te herstellen. Zal hopelijk glasvezel zijn. Respect voor de kpn monteurs die vroeger honderden telefoondraadjes aan elkaar zaten te knutselen als er weer eens een kabel kapotgetrokken was. Die deden dat heel rap.  Wat me vooral irriteert is het gebrek aan informatie.

Reputatie 5
Badge +5

Hi @EM De Jong en @HENKIEJR, de problemen zijn sinds gisternacht opgelost! Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak wat jullie hebben ervaren. Ik heb dan ook gelijk een vergoeding geregeld voor de periode dat jullie geen gebruik hebben kunnen maken van de diensten. Hier krijg je een bevestiging van per e-mail en dit zal met de volgende factuur verrekend worden. 

Hi @EM De Jong en @HENKIEJR, de problemen zijn sinds gisternacht opgelost! Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak wat jullie hebben ervaren. Ik heb dan ook gelijk een vergoeding geregeld voor de periode dat jullie geen gebruik hebben kunnen maken van de diensten. Hier krijg je een bevestiging van per e-mail en dit zal met de volgende factuur verrekend worden. 

Krijgt iedereen die last heeft gehad van deze storing automatisch een vergoeding? Wij hebben hier namelijk ook mee te maken gehad en nog veel meer mensen die dit forum niet weten te vinden of wel, maar (nog) niet gereageerd hebben.

Heel blij dat het nu wel opgelost is trouwens!

Reputatie 7
Badge +3

@Zonnetje-01 Dit gebeurd niet automatisch, hier moet wel een melding voor zijn gedaan, dit kan telefonisch of via 1 van onze andere contact mogelijkheden.

Ik heb de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten meteen voor je in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Het systeem berekend dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met een volgende factuur. 

 

@Zonnetje-01 Dit gebeurd niet automatisch, hier moet wel een melding voor zijn gedaan, dit kan telefonisch of via 1 van onze andere contact mogelijkheden.

Ik heb de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten meteen voor je in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Het systeem berekend dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met een volgende factuur. 

 

Fijn, dank je wel!

Overigens heb ik 20 juni (de 1e dag van de storing) gebeld met de helpdesk ivm deze storing (en ook om ze te laten weten dat er mogelijk een draadbreuk zou kunnen zijn vanwege uitgebreide graafwerkzaamheden niet ver bij ons vandaan). Gezien dat mijn korting nog niet in het systeem stond, lijkt het er niet op dat mijn melding, zonder jouw handeling ook tot een korting zou hebben geleid.

Afijn eigenlijk zou Odido, bij zo’n langdurige storing automatisch alle getroffen adressen moeten compenseren. Je betaalt tenslotte voor iets wat je niet ontvangen hebt en dan heb ik het nog niet eens over extra kosten die mensen mogelijk hebben moeten maken, omdat hun mobiele databundel niet toereikend was om deze lange storing te overbruggen. Tv kijken, iig via NLZiet, kost idioot veel data, zijn wij achtergekomen….

Reageer