Skip to main content

Behalve Ermelo en Harderwijk zit ook postcode 3882 in Putten al sinds 13:00 zonder internet.

Wanner is dit opgelost??

Ook hier Putten 3881 vanaf vanmiddag al geen internet en TV.

Duurt wel erg lang.

En er is niemand te bereiken 

 


Dat erg lang duren is typisch Odido.

Ik heb ze nog nooit kunnen betrappen op enige snelheid.

Gelukkig komt het (nog) niet elke week voor.


Wij ook nog geen internet 3851 in Ermelo. Schiet niet op, en dus helaas EK wedstrijden missen.. 


Schrijven ze heel leuk het volgende:

" Update [20-06-2024/20:16] We zijn druk bezig met het vinden van de oplossing. Bedankt voor het geduld! "

 

Wat nou bedankt voor het geduld????

Ik heb HELEMAAL geen geduld, maar ook geen andere keuze dan afwachten maar!

 


Ook hier 3882 Putten al sinds Donderdag 20 Juni 13.00 uur geen internet +tv.

Gebeld en na enig aandringen te horen gekregen dat er geen signaal binnen komt en dit waarschijnlijk door de storing komt in de regio Harderwijk/Ermelo. Ze zijn afhankelijk van de kabelmaatschappij en die is er waarschijnlijk druk mee bezig .

Aangezien mobiel internet ook niet zo vlekkeloos verbinding heeft is het nu toch echt wel een ergenis aan het worden.


Dank voor je reactie, maar het zit helaas weer vol met waarschijnlijk (kun jij niets aan doen, is typisch Odido). Dus zal het nog wel even duren voor er een oplossing is.


Heb er helaas ook last van 😞 Postcode 3851, Ermelo.

 

Wel de eerste storing die ik meemaak bij Odido. Gisteren al wel een voucher gekregen voor 24 uur onbeperkt mobiele data. Hopelijk snel verholpen...


ODIDO graag een update over deze storing! 

 


Heb er helaas ook last van 😞 Postcode 3851, Ermelo.

 

Wel de eerste storing die ik meemaak bij Odido. Gisteren al wel een voucher gekregen voor 24 uur onbeperkt mobiele data. Hopelijk snel verholpen...

Mogen ze mij ook wel sturen 


https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385


Heb er helaas ook last van 😞 Postcode 3851, Ermelo.

 

Wel de eerste storing die ik meemaak bij Odido. Gisteren al wel een voucher gekregen voor 24 uur onbeperkt mobiele data. Hopelijk snel verholpen...

Mogen ze mij ook wel sturen 

Even bellen met de klantenservice, doen ze gelukkig niet moeilijk over.


Ben ik ook achter  echter io heb hier niks aan, geen mobiel van Odido ( veel te duur)


Heb er helaas ook last van 😞 Postcode 3851, Ermelo.

 

Wel de eerste storing die ik meemaak bij Odido. Gisteren al wel een voucher gekregen voor 24 uur onbeperkt mobiele data. Hopelijk snel verholpen...

Wij hebben een voucher gekregen voor 7 dagen, maar voor 1 telefoon helaas.


Ook wij hebben al sinds gisteren (donderdag) vanaf 13:00 geen internet. Gisteravond gebeld en te horen gekregen dat er inderdaad een storing gaande is, maar dit wordt niet gecommuniceerd op hun website.

Vanochtend weer gebeld aangezien ik hierdoor niet thuis kan werken en noodgedwongen op kantoor zit in Harderwijk. Krijgen we ineens te horen dat onze modem defect is…. en hier lees ik overal dat er storing is in omgeving Harderwijk, Ermelo en Putten. Beetje vreemd.

Wel netjes een voucher gekregen voor 7 dagen onbeperkt unlimited data. Helaas kan alleen mijn man hier gebruik van maken. 

Nieuwe update geeft aan dat er een kabel geraakt is door een graafploeg. Dit moet dan een beste kabel geweest zijn. Ik werk zelf in de glasvezel business en zie regelmatig graafschades voorbij komen, maar dit moet dan een beste zijn als je 3 gemeentes plat kan leggen.

Hopelijk komen jullie wel automatisch met een compensatie naar jullie klanten toe. De storing duurt namelijk al meer dan 4 uur en hebben hier recht op.


Maakt ook weer eens duidelijk hoe onhandig dit allemaal is aangelegd. Alles via 1 enkele kabel en geen alternatieven qua kabels blijkbaar.


Ik mag toch hopen dat de reparatie sneller voor elkaar is dan het ontdekken van waar het probleem vandaan komt.. Anders zitten we nog een dag zonder internet en tv🙈

 


Ik mag toch hopen dat de reparatie sneller voor elkaar is dan het ontdekken van waar het probleem vandaan komt.. Anders zitten we nog een dag zonder internet en tv🙈

 

Zou wel graag vanavond fatsoenlijk voetbal willen kijken


Ik mag toch hopen dat de reparatie sneller voor elkaar is dan het ontdekken van waar het probleem vandaan komt.. Anders zitten we nog een dag zonder internet en tv🙈

 

Zou wel graag vanavond fatsoenlijk voetbal willen kijken

Ben je niet alleen in.


Ik mag toch hopen dat de reparatie sneller voor elkaar is dan het ontdekken van waar het probleem vandaan komt.. Anders zitten we nog een dag zonder internet en tv🙈

 

Zou wel graag vanavond fatsoenlijk voetbal willen kijken

Ben je niet alleen in.

Dat is toch wel het minste wat we mogen verwachten om gewoon voetbal te kunnen kijken vanavond.


Zelfde probleem voor Ermelo met postcode 3853, je moet eerst letterlijk het hele forum afspreuren want vanuit Odido stilte. 


Update [21-06-2024/08:40] Door graafwerkzaamheden van een andere partij is er een kabelbreuk ontstaan. We hebben een poging gedaan een back-up aan te zetten, maar dit is niet gelukt. We zijn ontzettend druk bezig de breuk te herstellen met de partij die hiervoor verantwoordelijk is. We verwachten rond de middag een nieuwe update.

 

Dit is het laatste wat ik heb kunnen vinden.


Ook bij ons 3881 sinds gister 13u geen internet.

Wat is de prognose @Odido?!


Ik lees dat er hotspot vouchers beschikbaar zijn. Komen wij daarom voor in aanmerking? 

 


Ook bij ons 3881 sinds gister 13u geen internet.

Wat is de prognose @Odido?!


Ik lees dat er hotspot vouchers beschikbaar zijn. Komen wij daarom voor in aanmerking? 

 

Moet je even bellen. Hebben wij ook gedaan, maar dan moet je mobiele netwerk ook van Odido zijn. Anders heeft het geen nut


 

Nou duurt wel lang zeg.


 

Nou duurt wel lang zeg.

Dat kun je wel zeggen ja, inmiddels ruim 24u geen internet en tv


Reageer