Helaas ervaar ik problemen met het werkend krijgen van een slimme stekker.
Hopelijk is er hier iemand met de oplossing.
In mijn zoektocht naar een slimme stekker heb ik bewust gekozen voor een stekker van Imou, gezien ik hiervan al camera's en een deurbel had naar volle tevredenheid, ideaal dat de stekker ook in de zelfde app kan!
Althans dat is wat ik dacht..
Met geen mogelijkheid heb ik tot zover de stekker gekoppeld gekregen, daarvoor al vanalles geprobeerd, ook in de modem instellingen. Zelfs in een Odido winkel ermee geweest, ook die konden mij niet verder helpen.
Het bijzondere eraan is dat het echt specifiek te maken heeft met 'iets' van het Odido netwerk.
Zowel op mijn eigen netwerk als van 2 andere huishoudens welke ook Odido hebben, krijg ik de stekker niet werkend.
Gek genoeg, ik heb het op 1 locatie kunnen testen met het netwerk van de concurrent, waarin de stekker direct probleemloos gekoppeld word en bruikbaar is.
Ook in de odido winkel lukte het koppelen, maar waarom wel wisten ze mij niet te vertellen.
De stekker werkt dus wel, maar om een of andere reden niet op het Odido thuisnetwerk..
Er is ook gedacht aan het type modem, maar daarbij zijn die ook verschillende getest, zowel de Zyxel T50 van mijzelf als de T56 van een ander huishouden van 2 maand oud.
Natuurlijk kan ik een andere stekker kopen, maar mijn voorkeur gaat uit naar deze vanwege de app.
En daarbij werkt een andere stekker wel of blijft dit probleem..?
Ik sta voor een groot raadsel en ik hoop dat iemand de gouden tip voor mij heeft!
Alvast bedankt voor het meedenken.