Goedeavond, heb nu al een langere periode problemen met het verbinden naar de Social club servers, zowel hun website als hun launcher laad niet in, de verbinding met de website wordt na een x aantal seconden getimed-out, en hun launcher die boot na een aantal minuten in offline modus, vanuit daar kan ik niks meer. Zodra ik verbind met een verbinding wat niet mijn thuis netwerk is, dus denk hierbij aan een VPN of mobiele data werken zowel de website als launcher allebij, het enige probleem hieraan is dat spelen op een VPN gewoon geen oplossing is, heb al rond gekeken op het forum hier en ik zag dat al meerdere mensen met dit probleem te maken hebben gehad, alleen hier heb ik geen duidelijk oplossing/antwoord op gevonden, heb zelf al meerdere handelingen proberen te verichten.
- hele thuis netwerk x periode uitgelaten, zonder effect
- DNS settings aangepast naar meerdere DNS settings, zonder effect.
- firewall + antivirus uitschakelen, zonder effect
- op aanraden van rockstar games, een nieuwe windows user aangemaakt en vanuit daar geprobeert te installeren, zonder effect
- alle niet windows services op de rockstar library services na uitschakelen en rebooten, zonder effect
- vanuit andere apparaten geprobeert een verbinding te maken met de services ook zonder effect
Hopelijk kan iemandm mij hier verder mee helpen