Hoi @rolf l, we hebben op dit moment alleen een beperkte voorraad van onze Zyxel T56 modems. Maar ik heb het direct voor je aangevraagd en het komt zo snel mogelijk jouw kant op! Houd er rekening mee dat het wat langer kan duren dan normaal. Per e-mail houden we je op de hoogte. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana
@Ishana van Odido
Ik heb hetzelfde probleem helaas... Kan ik ook een nieuw modem krijgen als deze weer beschikbaar zijn of alvast in de wachtrij hiervoor?
Dank!
Hoi @Leanderdl, daar help ik je heel graag mee, ik zorg er graag voor dat je als een van de eersten kan genieten van de nieuwe batch modems! Ik wilde direct een bestelling plaatsen voor een T-56 modem, alleen heb je jouw Mobiele klantnummer in je Community profiel gezet. Zou je dit in je profiel aan kunnen passen naar je Internet + TV klantnummer? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.
Zo kan ik dit snel voor je in orde maken, ik regel dit graag voor je!
@Cal van Odido Dat is niet zo slim van mij... Het klantnummer is gewijzigd!
Oh kan toch gebeuren @Leanderdl, ik zou het enger vinden als je jouw klantnummers uit je hoofd zou weten. Ik heb direct een T-56 modem voor je besteld en ik ga ervoor zorgen dat ‘ie snel voor je wordt ingepakt. Houd er graag rekening mee dat het een paar werkdagen kan duren. Uiterlijk komende week ontvang je van ons een DHL Track & Trace code.
Ik ga hier voor je achteraan, ik wens je alvast heel veel plezier toe met het nieuwe modem!