Mediaconvertor nog oorspronkelijk van KPN, moet deze vervangen worden?
Laatst is mijn modem vervangen door een T-50 omdat de oude kapot ging. Bij het installeren van een nieuw wees de monteur mij erop dat mijn glasvezel media converter verouderd zou zijn (zie foto)
Deze converter is geïnstalleerd in 2016 toen ik mijn huidige woning betrok en ben begonnen bij KPN als provider. Toen ik een aantal jaren later overstapte naar T-Mobile Thuis, is deze converter blijven hangen.
Ik kan niets op internet vinden of deze mediaconverter daadwerkelijk vervangen zou moeten worden nu het modem is vervangen. Ik heb metingen gedaan van de internet snelheid en die lijkt me ok.
Weet iemand hier meer over? En als de converter vervangen zou moeten worden, hoe kan ik dat regelen?
Bladzijde 3 / 3
Ik heb de box in Duitsland gekocht is het misschien om die reden dat ik geen t mobile thuis aan kan klikken ? Mvg
Ik heb de box in Duitsland gekocht is het misschien om die reden dat ik geen t mobile thuis aan kan klikken ? Mvg
Zet regio op Nederland.
Dan kun je het T-mobile profile laden.
Hoi @Bernase
Ah, raadpleeg dan Fritzbox in Nederland eens of ze je een firmware update kunnen geven voor Nederland. Dat bedoelde ik eerder met mijn post dat jouw recht op eigen apparatuur met zich meebrengt dat je de support van die leverancier krijgt. Daar blijft t-mobile buiten.
Hoi @Bernase
Ah, raadpleeg dan Fritzbox in Nederland eens of ze je een firmware update kunnen geven voor Nederland. Dat bedoelde ik eerder met mijn post dat jouw recht op eigen apparatuur met zich meebrengt dat je de support van die leverancier krijgt. Daar blijft t-mobile buiten.
Dat is helemaal niet nodig.
@peter-keetfm welke firmware versie heb jij dan?
Bedankt zover ,morgen de fritzbox er aan hangen en opnieuw proberen ik hoop dat er morgen iemand standby is ,om ons hierdoor heen te loodsen . Ps Peter waar staat die FM voor ? Mvg Ricardo .
@Bernase
Met het T-Mobile profiel zullen er maar 2 LAN poorten werken dus je kan het beter doen zoals in dit topic :
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.