Hallo,
Sinds oktober heb ik aansluiting en deze werken met geleverde apparatuur maar net als bij Ziggo wil ik eigen router gebruiken.
Heb de Fritzbox 5530, heb aantal keren contact opgenomen met support om info te leveren van de modem.
Na doorgeven modem info belde support na paar dagen terug dat alles was verwerkt en ik de modem kon gebruiken.
Heb de Fritzbox 5530 aangesloten maar gebeurde niets, bleef hangen op moment dat ik toch een activatie id moest invullen.
Die niet gekregen dus setup aangepast zodat ik handmatig het voor elkaar kreeg om activatie id te skippen.
Tot heden nog niet gelukt en maak daarom nog gebruik van abbo oude provider maar goed betaal nu dubbel.
Ik wil best weer bellen maar dan wordt er nieuwe case gemaakt krijg reactie dat het opgelost en case word gesloten.
Werkt het niet dan moet je weer bellen, mooie zou zijn dat ik op de case melding een reactie kan plaatsen.
Of ik heb hier fout gemaakt maar heb de handleiding gevolgd maar misschien moet ik toch die code krijgen om connectie te kunnen maken.
Lees ook berichten dat je modem info kunt clonen van de meegeleverde modem maar wil liever de op correcte manier doen.
Heeft iemand info over hoe ik dit probleem kan oplossen of tips om te checken?
Melding id:
73919103
InfoModem:
Fritzbox 5530
Fritz!SFP XGS-PON module
Status modem bij aansluiten:
Knippert 2 keer snel wacht eventjes en dan weer 2 keer, in overview zegt hij “Establishing the connection...”
Info dat ik heb moeten doorgeven was Fritz!modem id maar niet de S/N id van de Fritz!SFP XGS-PON maar weet niet of dat relevant is.
Gr,
Jelte