Er is al ruim 10 uur een storing gaande in Putten en omgeving. Op jullie website wordt niets vermeld.
wat is de actuele status? Is er zicht op een oplossing?
Er is al ruim 10 uur een storing gaande in Putten en omgeving. Op jullie website wordt niets vermeld.
wat is de actuele status? Is er zicht op een oplossing?
Er is geen storing bekend dus kan je ook geen storing hebben. Zo ongeveer in het resultaat als je de vragen van de chatbot hebt gevolgd. Dan ben ik bang dat het nog wel even zal duren.
Putten is zojuist ook toegevoegd aan onze storingspagina op de community. Alle updates plaatsen wij daar.
Ik wil natuurlijk niet dat je helemaal zonder internet zit. Graag stuur ik jou en
Hallo Teresa,
deze voucher kan ik niet gebruiken met mijn vodafone abonnement.
ik wil graag gecompenseerd worden aangezien de duur van de storing de grens van 12 uur heeft overschreden.
Hallo Teresa,
deze voucher kan ik niet gebruiken met mijn vodafone abonnement.
ik wil graag gecompenseerd worden aangezien de duur van de storing de grens van 12 uur heeft overschreden.
Een compensatie zijn ze verplicht als een storing langer dan 4 uur duurt en het niet om geplande en aangekondigde werkzaamheden gaat.
Het systeem berekend dit automatisch en dit zal dan worden verrekend met een volgende factuur.
Hallo Teresa, ik wil graag de unlimited voucher toegestuurd krijgen. Zojuist in de odido winkel geweest om een prepaid aan te vragen.
wil je mij de voucher zsm toesturen?
alvast bedankt
Ik heb je een privébericht gestuurd
Ik zou ook graag gecompenseerd willen worden en als het even kan vanavond voetbal willen kijken! Heb geen mobiele abonnementen bij Odido lopen. Wij moeten nu alles op onze eigen mobiele data doen en betalen. Wij wonen in Putten en zitten inmiddels 27 uur zonder internet en tv.
Hoor het graag.
Voucher geactiveerd op toestel met odido prepaid. Ik kan bellen/smsen maar internetten lukt niet.
alle instructies al gevolgd en gebeld maar ook dat lost niets op….
waardeloos dit.
Ik ga hier even lekker klagen.
Er is een regionale storing aan de gang, en toch worden gebruikers in die regio niet op de hoogte gesteld. Er wordt enkel voor de mensen die er naar vragen iets geregeld, de rest van de klanten moeten het maar zien? Verder staat op de website dat je contact moet opnemen voor een voucher, maar nergens staat waar en hoe?
Ik snap dat de storing zelf een ongeluk is, maar ik vind dat odido een veel pro actievere houding mag aannemen om jullie klanten de informeren en eventueel te compenseren.
Hi
Even een correctie. De problemen zijn helemaal niet opgelost. Ik zit nog steeds zonder tv en internet!
Ik heb wederom contact gehad met jullie serviceafdeling en het is inmiddels opgelost.
Gr
Etienne
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.