Hi @rickmelman, dank voor dit topic! Fijn dat je mij informeert, dit moeten we namelijk zo snel mogelijk oplossen. Ik zie echter direct dat er al contact is geweest en dat er voor morgen een monteur gepland staat. Fijn! Veel succes en laat hier gerust weten hoe het gegaan is. Als je weer online bent, maak ik een vergoeding aan voor de periode dat je offline was. Wel zo netjes!
Nou probeer al dagen in contact te komen met odido al nu een week geen internet en overstappen kan pas in januari
@Clifton78 Ik wil ook dat jij weer kan genieten van onze diensten. Sorry dat je ons niet te pakken krijgt. Ik help je uiteraard graag verder bij het herstellen van je verbinding!
Ik ben gelijk het systeem ingegaan om jouw verbinding te meten. Ik krijg inderdaad de melding dat er geen ligt is op de lijn. Wil je mij vertellen wat de lampjes op het modem en het ONT (glasvezelkastje) momenteel doen (aan/uit, kleur en knipperen langzaam/snel).
Daarnaast wil ik je vragen om het modem en het ONT nog eens een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Geef je het aan mij door? Dan ga ik meteen voor je aan de slag!
Alleen dat internet bolletje is rood derest is gewoon groen
Heb alles al een paar keer gereset maar werkt niet
Heb alles al een paar keer gereset maar werkt niet
Jammer dat je nu pas reageert. In het weekend zijn er minder moderators aanwezig.
Heb je ook mobiel van Odido of Ben? Ik kan je dan aan gratis een voucher geven met 24 uur onbeperkt data op je telefoon. Wil je daar gebruik van maken stuur mij dan een DM!
Hopelijk kan een moderator je dan morgen verder helpen