Skip to main content

@Ishana van Odido 

Op jouw verzoek heb ik een nieuw topic geopend.

De zeer instabiele internetverbinding hebben we sinds terugkomst van onze vakantie (woensdag).

Internetlampje op de modem knippert bijna voortdurend, terwijl die constant zou moeten branden.

Stappen op de website gevolgd: stekker van kastje en modem uit stopcontact. Eerst kastje weer op stroom, daarna modem. Maakt geen verschil.

Tv kijken kan niet. Beeld loopt ca. elke 7 sec vast.

Internet op onze telefoons is trager en soms weg.

@Tommie van Odido of @Nora van Odido Kan ik via een privébericht een nieuwe unlimited data code krijgen? Die we nu gebruiken verloopt vandaag.


@jeweetwel84 Ik heb je er gelijk nog 1 gestuurd!


We zijn alweer een week verder. Kan ik een update krijgen over het oplossen van onze storing? En ik wil graag een nieuwe code voor unlimited data ontvangen.


Er is een incident aangemaakt @jeweetwel84, het is door onze back office en door Guidion blijkbaar niet op te lossen. De IT-afdeling is aan het onderzoeken of het aan de hardware kan liggen binnen ons netwerk. Op dit moment is er geen oplosdatum bekend. Meerdere klanten hebben hier last van. 

Nieuwe vouchercodes in PB!


Bedankt voor de update en nieuwe codes

 


@Tommie van Odido we zijn inmiddels alweer ruim 3 weken verder en ik heb nog steeds niks gehoord over deze storing en hoe eraan wordt gewerkt. 

De unlimited datacodes zijn ook weer verbruikt. Kunnen jullie nieuwe sturen? 


Hey @jeweetwel84, onze Netwerkafdeling heeft hardware vervangen in de wijkcentrale. We hadden hoop dat dit het probleem op zou lossen. Helaas is dit niet het geval. Verder onderzoek is nu nodig. We hebben op dit moment nog geen exacte oplostijd voor dit probleem.

Ik heb je een tijdelijke 4g modem opgestuurd zodat je niet steeds vouchercodes nodig hebt. Deze wordt morgen bezorgd!


Bedankt daarvoor! Mogen we voor vanavond/morgen nog een code? Hebben nu niks meer.


Zeker, zie privéberichten @jeweetwel84


Reageer