Skip to main content

Hoi allemaal,

Ik kan niet als admin inloggen op het modem. Ik heb 10 seconden gewacht en het opnieuw ingesteld, maar ik kan nog steeds niet inloggen. Kunt u mij alstublieft helpen? Ik gebruik glasvezel modem Zyxel EX5601-T1.

Bedankt..

@celebi 

Gebruik je het Login Password en niet de Wireless Key?


@celebi 

Gebruik je het Login Password en niet de Wireless Key?

hoi,

ik gebruik 192.168.1.1  

username:admin en Login Password.

Niet wireless key (Wi-Fi).

 


Is er iemand die mij kan helpen? Hoe log ik in op mijn modem?

Ik wil mijn wifi-gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen.

Kunnen jullie mij alstublieft helpen, beste beheerders.?

Dank u.


@celebi 

Voor nu kan je die gegevens ook wijzigen in je Odido account bij de WiFi instellingen.


@celebi 

Voor nu kan je die gegevens ook wijzigen in je Odido account bij de WiFi instellingen.

Dat heb ik ook geprobeerd. Het gebeurt niet.

 

Waarom kunnen mensen iets waarvoor ze betaald hebben niet 100% van de tijd gebruiken?🤔

Het is niet iets dat zal gebeuren.

Waarom kan ik niet inloggen op mijn modem? Dat apparaat is mijn eigendom totdat het contract afloopt.

 

Doeii.


Hi ​@celebi, goed dat je dit aangeeft.

Heb je het modem al eens voorzien van een factory reset? Als het goed is moet je dan wel gewoon kunnen inloggen met de gegevens achterop het modem. 


Hi ​@celebi, goed dat je dit aangeeft.

Heb je het modem al eens voorzien van een factory reset? Als het goed is moet je dan wel gewoon kunnen inloggen met de gegevens achterop het modem. 

'’Achter op het modem zit een reset knopje, als deze 10 seconden indrukt wordt het modem gereset. En dan zou het wachtwoord achterop de sticker moeten werken.'’

 

Hi Tommie,

Ik heb gedaan wat hier staat in het rood. Bedoel je dit of bedoel je iets anders met factory reset? Ik hoor graag van je.

Dank u.


Ja houd hem voor de zekerheid 30 seconden ingedrukt ​@celebi


 

Beste Tommie;

Zoals je zei, ik heb er 30 seconden ingedrukt, maar het werkte nog steeds niet. Ik krijg een foutmelding zoals op de bovenstaande afbeelding..

Dank u..


Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?

Dank u.


Hi ​@celebi, dank voor het testen. Kan je dit topic maandag voor mij bumpen, dan ga ik het wachtwoord voor je laten wijzigen door ons netwerk-team! 


Hi ​@celebi, dank voor het testen. Kan je dit topic maandag voor mij bumpen, dan ga ik het wachtwoord voor je laten wijzigen door ons netwerk-team! 

Hi Tommie

İk wacht vandaag je reactie voor mijn wachtwoord wijzigen.

Dank u.


Hi ​@celebi, dank voor het testen. Kan je dit topic maandag voor mij bumpen, dan ga ik het wachtwoord voor je laten wijzigen door ons netwerk-team! 

Hi Tommie

İk wacht vandaag je reactie voor mijn wachtwoord wijzigen.

Dank u.

Hi ​@Tommie van Odido 

 


@celebi Ik heb het wachtwoord aangepast in een PB naar je toegestuurd. 


@celebi Ik heb het wachtwoord aangepast in een PB naar je toegestuurd. 

Hi,

Ik ben wel ingelogd. 

Dank u wel voor helpen..👍

Met vriendelijke groet,

 


Hi

 

Waar is mijn thuis Internet? Ik kan niet Connected. 😡


Hi ​@celebi, ik heb zojuist een lijnmeting gedaan en je bent weer online, klopt dit? 


Reageer