Skip to main content

Ik ben sinds kort overgestapt, echter is de upload snelheid gehalveerd vergeleken met mijn vorige provider.

 

Ik ontvang momenteel:

Het viel mij op via dit forum, dat dit vaak de oplossing is. Dus hierbij mijn verzoek :)

Goedeavond @Lars108  Welkom in de community van Odido.

Was was je upload snelheid bij je vorige provider?

Zet klantnummer in je forumaccount! Zodat de moderators je gegevens erbij kunnen pakken.
(Klik op je naam kies instellingen - Internet + Tv Klantnummer (privé) )

Fijne avond

 


Goedeavond @Lars108  Welkom in de community van Odido.

Was was je upload snelheid bij je vorige provider?

Zet klantnummer in je forumaccount! Zodat de moderators je gegevens erbij kunnen pakken.
(Klik op je naam kies instellingen - Internet + Tv Klantnummer (privé) )

Fijne avond

 

Goedenavond Cristien,

 

Ik had hiervoor 1Gbit symmetrisch, zelfde abonnement als nu, maar dan bij Youfone (En daarvoor bij KPN). 

Klantnummer heb ik reeds in mijn account gezet.

 

Alvast heel erg bedankt.


Hi @Lars108, welkom op onze Community!

Ik zie dat je installatie zelf hebt gedaan, echter zie ik nu geen S/N van het ONT in mijn systeem. Kan je het S/N van het ONT doorzetten? Dan kan ik hem registreren. Als het daarna nog niet goed is, ontvang ik graag een speedtest volgens onze norm.

 

Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.


GNXS0239C5C6


Hey @Lars108, ik heb hem opnieuw geregistreerd, echter weet ik niet of hij is doorgevoerd. Kan je checken of de snelheid anders is? 


Hey @Lars108, ik heb hem opnieuw geregistreerd, echter weet ik niet of hij is doorgevoerd. Kan je checken of de snelheid anders is? 

Nog geen verandering. 

 

 


Hi @Lars108, dank! Zou je eens de speedtesten kunnen sturen via de stappen die Tommie heeft gestuurd? Wij gaan dan verder op onderzoek uit, maar met deze gegevens aan de hand gaat dat een stuk sneller. Heel erg bedankt!


 


Hey @Lars108, het lijkt inderdaad niet gewerkt te hebben. Ik heb besloten om een monteur aan te sturen om het verder te onderzoeken. Hier ontvang je zodadelijk een bericht over. Kan je mij op de hoogte houden? Alvast bedankt! 


Hier nog wat extra aanvulling

Monteur is langs geweest, euvel is echter nog niet verholpen


Ik zie de terugkoppeling van de monteur inderdaad @Lars108. De monteur heeft een ticket ingeschoten voor KPN NetwerkNL om dit verder op te pakken. Hopelijk kunnen zij dit oplossen! 


En de monteurs voor KPN leggen de schuld weer bij jullie. Ontvangst tot het ONT is volgens hun perfect. Gaat hier nog een oplossing voor komen?


Ik zie de terugkoppeling inderdaad @Lars108, erg vreemd. Het ticket ligt nu weer bij ons, hopelijk kunnen we de oorzaak vinden!


Nog geen verschil

 


Gaat dit nog een keer opgelost worden? Ik krijg nou al meer dan een maand niet waar ik voor betaal.


Hoi @Lars108, ik heb de foto meteen toegevoegd in het ticket voor je! Zij zullen het echt zo snel mogelijk oplossen. Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana


Reageer