Ik heb sinds twee dagen geen internet meer in huis. Ik heb een Zyxel t-50 router staan, daarop branden de wifi tekens en het powerknopje. De wereldbol daarin tegen brandt niet. Ik heb mijn modem meerdere keren gereset, en heb zelfs een nieuwe DSL kabel gekocht. Maar dat hielp ook niet. IK ben ten einde raad, omdat ik letterlijk niks meer kan. Na contact te hebben gehad met de klantenservice wordt er een afspraak met de monteur gemaakt, ik wacht nog op de bevestiging om een afspraak te maken. Ik heb zo snel mogelijk mijn internet nodig, vroeg mij af of hier iemand nog advies of een zelfde soort ervaring heeft meegemaakt en mij verder kan halpen.
Hallo
Is het modem rechtstreeks aangesloten op het KPN ISRA punt waar ook de KPN kabel op is aangesloten dus niet via een 2de aansluiting?
Volgens de lampjes staat er geen signaal op de kabel, je zou in je My T-Mobile account onder storingen kunnen kijken of er een storing is op jouw adres.
Dank voor de snelle reactie!
Ik denk dat rechtstreek op ISRA punt aangesloten is, ik kan namelijk geen andere aansluitpunten vinden.
Voor zover ik heb gezocht zijn er geen bekende storingen.
Hallo
Is het modem rechtstreeks aangesloten op het KPN ISRA punt waar ook de KPN kabel op is aangesloten dus niet via een 2de aansluiting?
Volgens de lampjes staat er geen signaal op de kabel, je zou in je My T-Mobile account onder storingen kunnen kijken of er een storing is op jouw adres.
Dank voor de snelle reactie
Ik denk dat de modem rechtstreeks op het ISRA punt is aangesloten, ik kan namelijk geen andere aansluitpunten vinden.
Er zijn geen bekende stortingen aangegeven op mijn adres
Ik ben ook een klant en helaas kan ik je niet verder helpen. Morgen zijn de moderators er weer.
Duidelijk, dank voor de reactie.
Enig idee of ik morgen weer een bericht moet sturen of dat de moderators van zelf reageren?
Ze zullen hier vanzelf reageren.
Goedemorgen, nog enig idee of dingen die ik zou kunnen uitproberen. ben op dit punt namelijk wanhopig aan het worden
Hi
Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice! Ook zie ik dat er al een monteur is gestuurd, wil je mij een terugkoppeling geven nadat de monteur is langs geweest?
Hi Tommie
Inderdaad contact gehad met Gideon, eerste mogelijk is pas volgende week. Dat betekent geen internet voor nog een week, heel spijtig. kan helemaal niks meer!
Unlimited voucher zou inderdaad heel fijn zijn. Jammer genoeg is mijn probleem daar niet bij verholpen aangezien ik apparatuur gebruik die bekabeld zijn verbonden mijn modem, deze te gebruiken via hotspot heeft geen zin. de internetsnelheid zou daarvoor veel te traag zijn. Dus ik kan jammer genoeg niet werken. En aangezien dit probleem zich nog een week zal aanhouden heb ik geen idee wat ik nu moet doen. Zonder internet ben ik letterlijk kansloos en bevindt ik mijzelf nu in enorm diepe problemen...
Je zou nog een 4G router kunnen kopen waar je de simkaart in doet. Daar zitten ook vaste aansluitingen aan. Snelheid blijft natuurlijk anders dan bij een 1gbit verbinding, maar als het zo ontzettend belangrijk is, dan zou een redundant internet verbinding bij 2 providers kunnen overwegen. Want technische problemen kunnen altijd en bij iedereen voorkomen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.