Hallo Odido,
Graag mijn contract laten ontbinden per 10 december 2024.
Sinds juli j.l. ben ik een klant bij jullie voor de glasvezel internetaansluiting, echter ervaar ik sindsdien structureel zeer trage (niet bruikbare) verbinding in de avonduren en over het weekends de hele dag. In de periode van 16 oktober 2024 13:20 t/m 23 oktober 2024 12:00 de diensten was helemaal uit de lucht geweest (ref: 73728036)
Ik heb de verzamel topic gevonden en daarin mijn situatie en bevindingen gedeeld, echter er is heel weinig respons vanuit Odido. Een moderator, Tommie, heeft aangegeven dat er monteuren zou langs komen om metingen te doen; ik heb in totaal tot en met heden 3 monteuren op de vloer en er is nog geen verbetering voor de situatie. Klachtbrief ook ondertussen ingestuurd met kenmerk 73901579/2024-10-24 13:54:37. Hierop heb ik ook nog geen reactie gehad.
Ik heb genoeg bewijsmaterialen ingeleverd, voldoende tijd gegeven voor Odido om dit op te lossen, maar er is tot heden helaas nog niks.
Daarmee stel ik Odido in gebreke wat betreft jullie deel van de overeenkomst om mij de dienst te leveren.
Ik wil ook even refereren naar het interview op Kassa (https://www.bnnvara.nl/kassa/videos/603613, vanaf 08:10), mevrouw Tisha van Lammeren, Chief commercial officer en lid van de Raad van Bestuur van Odido zei dat als Odido (het probleem) niet kan oplossen, klant mag weggaan.
Door middel van dit schrijven verzoek ik Odido hierbij:
- om mij toe te staan het contract zonder extra kosten te beëindigen dmv. overstap naar een andere internet provider;
- een compensatie te regelen voor de periode waar geen diensten waren geleverd, vooral 16 oktober 2024 13:20 t/m 23 oktober 2024 12:00.
Graag ontvang ik een schriftelijke reactie binnen 7 kalenderdagen.
Graag per 10 december 2024 de opzegging doen zodat ik nog tijd heb om een nieuw aansluiting aan te vragen bij een andere ISP.
Klantgegevens etc. staan in het profiel.
Bij voorbaat dank.
mvg,
M.S.