Skip to main content

Goedemiddag,

Vorige week is een monteur van Guidion geweest om mijn glasvezel modem te installeren. Alles aangesloten en wachtende op dat de behorende lampjes zouden branden. 1 lampje bleef steeds groen knipperen die eigenlijk constant hoort te branden als de verbinding goed is, niet het geval. Monteur moest naar wijkcentrale om het te activeren. Dit is 2 dagen erna gebeurt na een lichtpen te hebben aangesloten bij mij. Na dit te hebben gedaan was het probleem nog steeds niet opgelost en knipperde het lampje nog steeds groen. Hij heeft even lopen bellen met Guidion om wat dingen te laten checken en alles was goed volgens hen. Monteur een melding gemaakt bij Odido zelf en daar heb ik een mail over ontvangen dat het is doorgezet naar de technische dienst en het even kan duren voordat het wordt opgepakt. Gisteren avond even gekeken naar het modem en ineens knippert een rood lampje ernaast (los). Wat is er gebeurd en of is de technische dienst er mee bezig?

Hi ​@Çuki, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega's van de technische dienst hier nog mee bezig zijn voor je. Zodra er een update is, zullen wij je hier gelijk over informeren, we houden je op de hoogte! 

Middag,

Ik wacht het af en hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. 

Het rode lampje (los) brand ieder geval niet meer en is het lampje (pon) ernaast weer gaan knipperen. Alleen moet die natuurlijk blijven branden, maar nog niet het geval. 

Hi ​@Çuki, ik zie dat mijn collega's hiermee bezig zijn voor je, wat de verandering in de lampjes kan verklaren. Wel loopt het onderzoek nog en is het probleem nog niet helemaal opgelost. Zodra er een concrete update is, laten we dit aan je weten! 

Middag,

duurt dit nog lang? Want vind dit wel heel lang duren nu! 

Hoi ​@Çuki, de technische dienst zal het morgen verder oppakken. De verwerkingstijd is op dit moment twee werkdagen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer