Skip to main content

Hoi Team Odido,

Door werkzaamheden van paar dagen geleden aan de voorkant voor het gebouw, denk ik dat mijn Glasvezel geen signaal meer heeft ( ZXCEL T56, rode lampje bij Alarm ) hoorde van de buurvrouw blijkt dat heel veel in het gebouw er ook last van had en dat het weer was gemaakt, maar bij mij blijkbaar is niet gelukt.

En ik heb van alles geprobeerd met uitzetten/ van de stopcontacten opnieuw opstarten of resetten. En het blijft nog steeds rood licht bij alarm knipperen. 

Hoop dat jullie me hier mee verder kunnen helpen.

alvast bedankt! 

S. Saywan 

Hi ​@S.Saywan, ik heb hier direct een monteur voor aangestuurd zodat deze kan bepalen waar het probleem precies zit. Je krijgt binnen een paar minuten een e-mail van Guidion om een afspraak hiervoor in te plannen! Hou je me op de hoogte nadat de monteur bij je langs is geweest? 

Hoi Nora, sorry voor de late reactie, de monteur was gisteren langs geweest, de probleem is nog niet opgelost hij heeft geprobeerd met een andere kastje geplaatst maar helemaal geen internet signaal en zei dat er een breuk aan de kabel lag en dat er een glasvezel monteur moet komen om de kabels te repareren. 

Reageer